Kiralık Gönül Dairem -1-

 

Bugün, bende bir değişiklik yapmayan monoton hayatımda bir gün daha bitmek üzere. Üzerime doğan güneş, dünyamı ısıtırken yüreğimi ısıtmayanları kendim ısıtmam gerektiğini söyleyerek ufukta batmak üzereydi. İçimi ısıtacak olan, duygu ve hislerim dağların arkasına okyanusların derinliklerine saklanmış ve geri gelmeyecek gibiydi! Uçsuz bucaksız ovalarda, gezinen gülümseten duygularım sanki orada ve devasa binaların arkasına saklanmış, gelmek bilmiyordu! Bazen sanki gelecek beni yeniden mutlu edecek gibi, ayak seslerini duyar gibi olmuyor da değilim yani. Bu koca şehirde tek başına yaşamak insanı boğuyor. Sevdiğimi, candan sevmeme rağmen duygularım karşılığını bulamayınca ayrılmak zorunda kaldık. Dünyam, belki aydınlanır sandım yanılmışım, ona seveceğin içini dünyasını aydınlatacağın birisini bulursun diyerek ayrıldık, son verdik ilişki olmayan sıkıntılarımıza. Bana umut olamadın belki seveceğin birisine umut olursun diye son verdik. Bu son verdiğim ilişkinin neticesinde karanlığa gömüldüm, şimdi karanlığımı aydınlatacak bana umut olacak, içimi aydınlatacak bir sevgili sonrasında eş olacak beni candan sevecek bir güzeli bekliyorum. Bulamazsam arkamda bıraktığım karanlığın içine gömülerek, hayatımı istemesem de devam ettireceğim birçok insan gibi. Karanlık derinliklerine çekerek içine hapis ediyor.


İnsan, tükenmeyecek bir umutla karşısındakinde sevgi beklerken, onu beklemediği karanlığın derinliklerine çekerek hapis ediyor, bitmek tükenmek bilmeyen bir umutla, insan bekliyor. Yeni bir günün ardında beklediğim, aydınlık dünyamı aydınlatacak diye odamda lambayı yakmadan karanlıkların içinde, derin düşüncelerin arasında bekliyorum. Yüreğimdeki yegâne umut, beni yarınlara taşımak için canlı tutarken, bu umudumu diri tutmanın mücadelesini, odamda tek başına veriyorum. Şimdi ardıma bakmadan yeni bir hayatın kapımı çalmasını dört gözle bekleyen ben, arkama bakmadan pişmanlıkları yanıma yaklaştırmadan, keşke’lerin uzağında yaşamaya devam ettiriyorum. Ben belki yarın demeden, bugün diyerek kalktım lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra tıraşımı oldum, kokumu sürerek dışarıya çıktım, karşılaşacağım bir güzel genç kız ile bugün buluşmayı umarak, yolda hafif hafif yürümeye başladım. 

Mehmet Aluç

Devam edecek inşallah

Arkası Yarın


( Kiralık Gönül Dairem-1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.