Julian Assance, dünyanin her yerine sarkmis sizmis yayilmis cullanmis cökmüs  köklesmis ve yerlesmis tüm kalpazan, hain, hirsiz , gammaz,  yolsuz, haydut, sahtekar, ahlaksiz, vicdansiz ölüm -zulüm tüccar ve tacirleriyle beraber; her türlü kara para dönüm dolasim kumar haneciligini veya özel imtiyazli sahsi cikar menfaatine insanlik degerlerini , ülke varligini, toplumsal mülkiyetinii ve sosyal-siyasal iktidar ve irade yetkisini sorgusuz sualsizligin serbest piyasa mafyaciligiyla kurgulayip örgütleyerek, sinirsiz vade ve hükümranliga el koyup kotaran;  baskici, soyguncu, ezici, bogucu, sömürücü, dolandirici, vurguncu, talanci, dislayici, yagmaci, dayatmaci, dalavereci her sekil zalimligin ve zorbaliklarin yeri, günü, tarihi, ismi, sokagi, adresiyle birlikte; kiminle nicin nasil ne miktarda  ortaklik ederek sorularinin cevabi hazir bütün pis, iblis, kahpe, soysuz ve kirli islerini ve bütün acik veya gizli icraatlariyla, ( Türkiye` de dahil ) bundan on bir yil önce raporlayip ilan-beyan etmisti.
 
Aradan ve üstünden onbir yil gecen bu INSANLIK ÖLÜMÜNÜN nicel -nitel tüm ve topyekün varligina el konularak, har türlü yagma ve yikimlarin kusursuz kulu kölesi olmaya her hali yatkin, ilgisiz duyarsiz ve tepki yoksunu güdümlülüge sürekli didisen bogusa yarisan yeryüzü kalabaligi etmelerin ötesinde hic bir etkisi, yetkisi, sifati, vasfi, kalmamis Yeni Dünya Düzeni uygulamali, YENi INSAN TiPI ve Toplumlari uyarlayip ayarlama küresel sistematigi santiyeciligi günden güne devraldigi isanlik ölüsüne nufuslanip zaptetti.
 
Hergün yetkisiz iradesiz edilgen kurgularin güdümlü üyesi, tüketici denegi ve bagimli öznesi olarak,  önüne kusulanlari, hikayesine yazilanlari ve aklina bellegine alistirilanlari mutlak ve mecburen kabul görerek yüklenip seyrettigi hayatinin tüm olup bitenlerine hic bir özgür iradeli, öz güvenli tutum ve tavri ve  en nihayetinde özgün kisilikli katilimciligi olmaksizin, sinirsiz sorgusuz itaatliligin kendinden beklenilenlerinin tümünü korkunun kuskunun endisenin kayginin kabusun karamsarligin yozlastirip yalnizlastiran kimsesizlige sindirdigi emrivakiligi harfiyyen yerine getirmekle onurlandigini var sayan, yitiklik düsüklük caresizlik ve zavalilik yogunlugu eziklikle sanki hic bir sey olmamis gibi özümsedi ve günlük yasantisinin vazgecilmeszleri bilip benimsyerek, siradaki daha akla-vicdana sigmayan kanunsuz kitapsizliklari beklemeye koyuldu, wikiliks belgelerini gayet siradanmis gibi alistirip kundaklayanlarin yapay zeka ile calisip isleyen tüketim kölesi ve serbest piyasa kuklasi küresel insanligi.
 
KI bu durum vaziyet, taaaa  Iran-Irak ( Humeyni- Saddam ) savaslarindan beri dünyanin bütün soyan ezen sömüren katliamci  tecavüzcü yayilmaci topyekün istila ve isgalcilerinin her daralan girdaplarda kumarhanesinin kumbarasini doyurup beslemek icin sürekli kundaklayip örgütledikleri ( Cia-Mossad vs .vs özel atölye operasyonculuklariyla ) savaslar cikartma, düsman odakli catismalar kiskirtma, yahut vekalet usakligi fitilleyip mayinlayan yagma -yikimlar kurgulayip odaklandiklari sürekli silsilelere ölüm-zulüm capulculugu edenlerin, kurgulandigi yerden hayata gecen HALEPCE KATLIAMI ve ONBIR EYLÜL rakkamli ikiz kulecilik senaryosu, sonsuz ve hic bitmeyecek olan BOP ESBASKANLIGI bünyesinde Yeni Dünya Düzeni baglamindan, Yeni Insan Türü;  ve Yeni Dünya Toplumu icat etmeyi tasarimlayarak aciyi zulümü tecavüzü vahseti dehseti yoksullugun dibini ve sefalet sürgünlügünün en degersiz kiymetsiz nufus yogunlugunu, sindigi ve sustugu piyasaya en seckin muhtac mahrum ve mahsuslukta bütün dayanan direnen bagisikligini becerisini bilgisini yitirmis yozlasmis, tabutuyla beraber yasamaya da alismis uyusmus; uzaktan seyrederek kayitsiz kalip kendini yapan her zorbaligi kabullenen ser sefillik halinin getirip götürdügü kiyamete dairdir, Wikiliks belgeleri de böylece aradan birkac gün sonra, tecavüzcüsüne asik olmalar gibi alip kabullenildi ve siradan -olagan seylerden sayilip bilindi, gayet Koronolasan yeni aliskanliklarinin öncesine unutulmaya terkedilip gitti.
 
Alisa giderek bugün dünden , yarin bugünden. Hafizasi unutkan, bilinci bellegi yeteri düzeyde anlik saniyelikten öteyi kavrayip sorgulamadigina dair  inanc, itibar ve kanaatiyle, kisi ve toplum bazinda  üstüne cöküp üzerine cullandiklari enayiye sayma atölyeciliginin `nasil olsa her hainligin ihanet dojzaji hangi kuvvette siddetli yikinti ve sarsintilar yasatirsa yasatsin, yapanin yanina kazanc olarak kalacak ve  aradan on yil bile gecmeden unutularak yapani tanri bilmeye kutsayip unutulacagi kesindir ` hükmüne hakim hükümranlik güvencesiynde, yazilani yasayan, sartlandirilani tüketen,  seyrettigine doyan ve kanan aldanislari yapip yönetenlerin günü gündemi  hali ve vaktiyle yatip kalkan Türkiye BOP güncesinde..:
Derken her gün artik ulasip erisemeyecegi kadar kendini gevseklige vurmus boslamiy yilmis yozunmus terketmis ve haksiz hukuksuzluk boyut derinliginde ezen yoran dislayan horlayan buyuran soyguncu sömrücüler toplulugu haydutlarin hainlerin hakim olup hükümranlik ettigi vurguncu – bozguncu tarz ve tipte MAFYA düzenekli küresel ve yerel cikar ortakligi bünyesinde kendini birakmis ve vazgecmis insan kalabaliklarinin siyasi mühendislerinden ve BOP ESBASKANLIGI koalisyon ortakcilarindan olan  KILICDAROGLU; toplumun soyut sahte gereksiz gerzeklikler ederek aklini oyalayip gününü ögününü ve gündemini kilitleyip kapatan ACILIMLARIN haydi elele tutusalim kiminki kiminkinden daha saglam kaptirip yaristiralim, karneye bozuk not düsürmeden ne emrettiyse YURO-AMERIKAN anons; ordan  erkek erkege kafa kafaya tokusturalim, ister kep ister türban, kadinlara ayni Bop model cilvekardan  her kulvarin sosyetesini giydirelim, otuzlu yillarda degiliz artik yuh olsun beni bu günlere getirene diyelim, haddddddyin ha diyin haaaa, fosssur fossur bagirtalim, ordan burdan  HELALLESELIM..
Dermis de, cüppeyi her giyen ister sarikli ister gravatli, sizi üfürüp bir güzel ucuralim lafina lackadan, `bizi aklinizin tersiyle düsünmek bile günahtir ` makinaya bagli insan ve toplum bozup dizme rafindan, zordasiniz, dardasiniz, elimizde avucumuzdasiniz, rehininize rehber, mahfiniza mütahit, eeeey millet, mecbursunuz, helalleselim, muhtaciniza muhtarlik edelim, size imam mimam olalim der mis de..! Filan falan..!
 
Seyfi Karaca…..Kasim / 21
( Helallesmek Matrak Martavalına başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 17.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.