Annelerin gelmiş geçmiş en büyük silahlarından terlik. Tarihçesine girecek olursak, çok derin. Tarihte ilk terliği kim, kime fırlatmış? Hiç işim gücüm yok günlerce, aylarca bunu araştırdım... Olay Milattan Önce 8. Asırda gerçekleşiyor. Bir mağarada onbir çocuğu ile yaşayan karı koca yemek yüzünden tartışıyor, tuza batırılmış horosororsus cinsi, dinozor eti yemeği beğenmeyen evin beyi, pardon mağaranın beyi, hanımına cart curt edince, hanımı da yine beyinin yaptığı ceylan derisi terliği kocasına hışımla fırlatmış, sonrada ''Zıkkımın pekini.'' ye diye çıkışmıştır...


Gelelim terlik fırlatma tekniklerine. Anneler mutlaka bir köşeye ayırırlar fırlatılacak terliklerini. Her terlikte bebelere fırlatılmaz. Fırlatılan terliğin hızı saatte kırk kilometrenin altında, doksan kilometrenin de üstünde kesinlikle olmamalıdır. Kırk kilometrenin altında oldu mu hedefe ulaşması, üstünde olduğu zamanda yaralaması ihtimal dahilindedir...


Eğer ki solaksanız sol eliniz ile, sağı kullanıyorsanız da sağ eliniz ile fırlatmalısınız... Bir eliniz ile iş yapıyorken, örneğin ütü yaparken fırlatmanız, biraz tehlikeli olabilir, kaza geçirebilirsiniz. İki elinizin de serbest olması kendi yararınızadır...


Terliği fırlatırken de içinizden çocuğunuza dua edebilirisiniz ''İnşallah kötü bir yerine gelmez.'' diye. Sizin duanız sonucu o terlik ilgisiz fazla da acıtmayan bir yere gelecektir mutlaka... Ama her şeye rağmen yine de fazla acıtabilir terlik çocuğunuzun bir yerini...


Terliği fizikte ki eğik atış gibi kavisli atarsanız tutturmanız biraz zor olabilir, benden söylemesi... Yüz seksen derecelik düz bir açı ile fırlatmak her zaman isabet şansınızı daha da artıracak, sonrasında ise çocuğunuza ''Acı var mı acı?'' diye sormanız, daha bir gerçekçi olacaktır...


Unutmayın ki anneler bir gün sizde yaşlanacaksınız ve o terlik fırlattığınız kızlarınızın eline bakmak durumunda kalabilirsiniz... Vaz geçin ''Kızını dövmeyen dizini döver dizini de dövemeyen terlik fırlatır.'' veciz cümlesini hayatınızdan çıkartın derim...


Bir de artık elinizle terlik fırlatmaktan vaz geçin, Çinliler, o her şeyi yapıp da dünyaya satan Çinliler sizin için Otomatik Terlik Fırlatma Makinesi yapmışlar, hadi yine iyisiniz, kollarınızda yorulmayacak bundan sonra. Şaka yahu şaka! Hemen inanmayın yok böyle bir şey, bizimkisi ortalığı bulandırmak biraz da sulandırmak...

( Terlik Fırlatma Teknikleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.