Gülümsetmeyi Satırlar Arasına Sığdıramazken, Saklıyorum Sözlerin Arasına…

 

Değirmende un kepeğinden ayrılırken, ben duygularımla hislerimle günümü yazarken harmanlıyorum yani karıştırıyorum yanımda çayımı içerken, az hüzün az gözyaşı çokça umut açan gülün kokusu rengini… Sevmeleri tek başıma oynuyorum etrafımda kimseler olmasa da sizler varsınız gönlümde. Açıyorum kapıları olacaklara esen rüzgârın hafif okşamalarıyla, gülümsetmeyi satırlar arasına sığdıramazken, saklıyorum sözlerin arasına bulasınız diyerekten, huzurun bakan o mavi gözlerindeki ışıltıyı yakalamak ve bende az gülümsemek için.

Kifayetsiz olsa da dilimdeki aşk dolu sözler karşımdakine söylerken sanki yazarken bu kifayetsizlik yok oluyor, ah herkese sevdiğimi söylesem haykırsam da ya söylerken içinde anlamsızlığı barındırıyorum ve anlatamıyorum anlatsam da gülümsemeleri ortaya çıkaramıyorum! Hayat gerçekten böyle mi? Varmak istediğinde hep uzak kalmak mı? Senden uzakta kalmasını istediğin hep yanında olması mı? Bulunduğum yer aşkla bir çift söz ve elimdeki gülün kokusuyla kovulma merkezi mi anlayamadım! Ya hayatın orasını burasını şurasını her neyse çok mu kurcaladığım için midir anlayamadım!

 

Ah boğuk çıkan sesim.

Anlaşılmaz sözlerimle gülmeyişim.

Belki ötelerdedir biliyorum güleceğim.

Güldürten Rabbimdir.

Öyle ise anlaşılmayan her şey anlaşılır oluyor.

Çekme derin sancılarını içine bırak dışarıya umutla

 

Rabbimin Rahmetinde rahmet deryasının sonsuz yaşamıyla sonsuzluğun ne olduğunu idrak etmekten acizken sal coşkuları gönlünde damarlarına her bir hücrene gülmek uzakta hiç değil her an kapısı açılacak ve sonsuzluğun içinde gülümseyeceksin hiç solmadan Allahu Ekber!

 

Bırak sefil kalmış gibi dolaşmaları bakışları, Rabbimde sonsuz nimetler varken neden açlıkla kendimi yoruyorum, doyumsuz tatların şöleni varken Rabbimde bir tek o veriyorken bunca olumsuz düşüncelere dalmakta nedir? Çekil başımda olumsuz duygularım nefsimle olma arkadaş, onda umutsuzluğun sancıları var ne kadar umut aşılasan da sırtından bıçaklamayı şiar edinmiş, terk et…

 

Boşa düşmekte nedir? Rabbimin açtırdığı güllerle aşklarla doldurmuş bir yatak bir pamuk tarlası deryası gibi iken yaralansam da iyileştiren Rabbim… Boşlukları doldur hoşlukla boş kalmasın boşluk oluşmasın hiçbir uçurumda, ya da fikrindeki düşüncelerimdeki boşlukları aşkla hoşlukla doldur ey kul mehmet, düşersen az yaralanırsın ve şifasın veren de Rabbim, yık olumsuz öğeleri… Dokunanken Rabbim iken her şeye, Rahmetinden damla damla rahmetini al şırınga ile şırınga et hücrelerine… Eksilen her şey tam oldu bak, karanlık gölgeler yok oldu vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Gülümsetmeyi Satırlar Arasına Sığdıramazken... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.