Adı Bilinmeyen Sevgiliden Mektubuma Cevap 1

 

Birkaç gündür eve gelirken, evimizin önündeki taşın üzerinde bulunan bu mektubu kimse almayınca, benim için yazıldığını anlayarak aldım ve okudum. Aşkı bilmeyenlere çok âşık oldum, terk edildim onlar gidince acılarım biter sandım, yanıldım daha çok acılar çektim! Yüreğimi birisine teslim edince aşkla sever sandım, yanıldım! En güzel sözleri aşkla süsledim, karşılık verdim aşkla karşıladım karşılık bulamadım! Aşkın kokusunu aradım yüreklerinde bulamadım, yıkıldım! Soğukluğunu odamda ki boşluğunu aşkla ısıtarak sundum, hakaret gördüm ve şimdi sen bana, sana aşkla baktığımı söyleyerek bu mektubu yazıyorsun ve bunu hangi cesaretinle yazarak, gönderdiğini sorarak cevap yazıyorum. Ben aşkla sana baktığımı dahi hatırlamıyorum ki!

 

Ben keşkelerin sokağında, yalnız pişmanlık içinde gezerken sana, nasıl aşkla bakmış olabilirim ki? Anlık bir bakış olabilir mi sanmıyorum! Şimdi sen diyorsun ki beni bir dinle, bana öyle güzel bir cümle söyle ki karşına çıkayım ve aşkına inanayım. Ben bugün ve yarınlarımda kimsem olmasın seveceğim olmasın hep hor görüldüm diyerek, yalnız yaşamak isterken sen bana âşık olduğunu söylüyorsun, öyle ise bana o sihirli cümleyi söyle ki, sana inanayım…

 

Kırılmış kanadımı kolum aşkla iyileştirmen için, cevabını bekliyorum, mektubu yine aynı yere bırakırsan alır ve buluşacağımız yeri de yazarsan belki o sihirli kelimenin etkisiyle, sana doğru bir adım atarak gelebilirim. Şimdilik bu kadar, bu mektuba neden cevap verdiğimi de bilmiyorum, belki o sihirli cümlen rengimi şeklimi hayatımı değiştirir diye umuyorum ve bekliyorum. Hoşça kal.

Mehmet Aluç


Not: İlk yazdığım mektubu ana sayfada köşe yazımdan okuyabilirsiniz.

( Adı Bilinmeyen Sevgiliden Mektubuma Cevap 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.