İşin kolayına kaçmadan tefekkür et her daim akıbetini!
Dünyanın gam ve kasveti soldurmadan benzin betini.
Unutma onlarca, yüzlerce, binlerce haşerenin rızkı var!
Büyük bir iştahla yiyecekler bedenindeki nazik etini.

Sen sen ol nereden gelip nereye gideceğini asla ve asla unutma!
Güzel ile çirkini, hak ile batılı, iyi ile kötüyü bir tutma!
Sayılı ömür miadın istesen de, istemesen de vakti geldiğinde bitecek,
Acından öleceğini bilsen bile haram lokmaları yutma!

Çok sus az konuş, ayıbı yoktur bilmediğinde de bir bilene danış!
Bir an önce fikri güzel, gönlü güzel insanlarla hemen git tanış!
Sen at sırtında viyana kapılarına kadar giden asil ataların torunusun,
Haksızlığın karşısında olsun vakarlı aslanlar dibi kükreyiş!

Sevilmesi gereken ilmi ile amel eden, zatı muhteremleri sev gerektiği gibi!
Bağrı yanmışların susuzluğunu gideren, pınarların görünsün dibi!
Sıkıntı ve kederlerin olduğunda, sabret sabrede bildiğin kadar!
Zira en kısa zamanda birbirinden hayırlı bir kapılar açar sana yerin göğün sahibi.

İhtiyacı olan dostlarının yardımına aşk ve şevkle koş canı gönülden!
Kokusunu Peygamberimizin teninden alan Muhammedi gül kokuları gelsin senden!
Şeytan-ı Lain umutlarını kessin sana karşı mağlup olsun!
Seni temaşa eden, Allah’ın veli zatları, övgüyle bahis etsinler bu kutlu zaferinden!
02/Kasım/2021



( Sabret Sabrede Bildiğin Kadar başlıklı yazı sadeceo tarafından 2.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.