İnanın artık televizyon seyretmek de, gazete okumak da istemiyorum. Bakıp da gördüğüm zaman aklımın sınırları zorlanıyor. Bu nasıl bir vicdan yapısı, bu nasıl bir insanlık diye sormadan edemiyorum...


Konya'da maske takmadı diye tartıştığı yolculardan birisini evden tabanca alıp gelip bacağından yaralıyor vatandaşı birisi... Gir yat şimdi üç beş sene, saçma sapan bir durumdan dolayı... Bir de baklavacılar vardı, hatırlarsınız, yanda ki araba ile hırlaşıp, arabanın önünü kesip darp etmeye kalktılar, sonrada hapsi boyladılar, işleri de bozuldu, belki perişan oldular...


Üst komşusu çok gürültü yapıyor diye, demire vuruyor vatandaş, üst komşusu da ''Vay sen benim kalorifer boruma nasıl vurursun?'' diye aşağıya tabancayla iniyor. Adam kapıyı açsa bir dert, açmasa başka dert...


Tamam anladık bir çoğumuzun ekonomik durumu pek de parlak sayılmaz, bu nedenle hanımımız ile çocuklarımız ile sorunlarımızda olabilir, ev de ki ya da iş yerinde ki o sorunların acısını başkalarından mı çıkartmamız lazım? Bu mudur insanlık? Bu mudur vicdan sahibi olmak?


Yine başka bir psikopat trafikte tartıştığı adamı hem de tabanca ile darp etmeye kalkıyor. Yaralıyor ve bunu da erkeklik zannediyor... Bu kadar kolay mı tabanca ruhsatı almak bu ülkede? Sahici tabancası olmayanda da kurusıkı var. En azından onun adam yaralama riski yok... Şeytan doldurur lafını hiç mi duymadınız?


Düğünlerde çifte ile havaya defalarca ateş etmeyi bir bok zannediyor bazı çapsızlar... O arada yanlışlıkla ölen olursa da ''Ölen ölür kalan sağlar bizimdir.'' muhabbetleri... Ağır cezalar olmasına rağmen trafikte drift atmalar, son hızla makas atmalar... Derdiniz ne aslanım sizin? Anlamıyorum gerçekten bu dengesizlik bulaşıcı bir hastalık mı?


Dizilerde ki hıyarlıkları da atlamayalım, onlarda nasipsiz kalmasınlar. Allah aşkına söyleyin, içerisinde şiddet unsuru olmayan kaç tane insan gibi, aile dizisi var, biliyorsanız söyleyin. Zaman zaman mecliste bile kavga eden, birbirine erkeklik taslayan hatta işi silah çekmeye kadar vardıran vekillerimizde oldu... Acaba balık baştan mı kokmuş, diye düşünmeden edemiyorum... Ha diyorsanız ki psikologlar psikiyatrlar aç mı kalsın? Onların zaten bir çoğu kendini normal insan sınıfına sokuyor, öyle olduklarını zannediyor, hasta olduklarının farkına varmadan... Psikiyatr ve psikologlara da zaten akıllı insanlar gider...

( Hasta Bir Toplum İlerisi İçin Çok Da Umut Vermiyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.