Kimseye ‘’kızamayacak kadar’’ bağlanmayacaksın. Yoksa kalbin kırıldığında hiçbir parçanı yerden toplayamazsın. (2021)

 


Karaltılar çökünce sessizliğin yurduna, acının merhameti olmaz. (2021)


 

İlk aşk aşkın kendisidir o nedenle çok sevilir. (2021)


 

Ömür Cennet kapısının anahtarıdır. Kilidi açabilmek için doğru kullanılmalıdır. (2021)


 

‘’Merhamet’’  ve ‘’güven’’ kelimelerinin çağrıştırdığı insanlarla arkadaşlık kurarsanız mutlu olursunuz. Yürek yorgunluğundan da kurtulursunuz. (2021)


 

Kendin için yapabileceğin ilk yardım lokmalarını sayılı tutmaktır. (2021)


 

Namaz bir yolculuktur zarardan kâra giden. (2021)


 

İnsanın aklıyla alay eden câhillerle insanın yüreğiyle alay eden vefâsızları karıştırmayın. Birinde  bilinçsiz birinde bilinçli bir eylem vardır. (2021)


 

Mutluluk tek dünyalıların kendini avutma mekanizmasıdır. Çift dünyalılar sadece özler…(2021)


 

Öz/lemek en yabanı bile kendin eylemektir.  (2021)


 

 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-53 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 24.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.