Merhaba.


İnsan dara mı düşer hasta mı olur canı mı sıkkındır yoksa derdi mi vardır?


Biliyorum ki; dert sahibi ve üzgün ve sorunlu oldu mu insan herkes sırra kadem basıyor.


Bazen hayat öylesine ters köşe yapıyor ki...


Sevgi...


Hani herkes sevgi dolu ve de iyi gün dostu iken...


Bazen insan kızıyor: ya kendine ya birilerine.

Bir hatır.

Bir selam.


Bir çift kelam mı insanlara zor gelen?



Oysaki bundan kolay ne var?


Yazmak benim için mutluluk.


İçten olup da yargılandığım bir ömür kimi suçlar kimi yargılar kimi sıfatlar eklerken.



Benim adım benim hayatım.


Benim dünyam.


Dost bildiklerim.


Gerçek dostlarım.


Allah'ın bildiği ve insanın kendini bilmesi ve de.


Varsın birileri bilmesin varsın birileri sevmesin.


Allah'ın sevgili kulu olduğunu bildikten sonra insan.

Yolu sevgiden geçerken ama...


SAMİMİ BİR SEVGİ SAMİMİ BİR İNANÇ.



Sonuçta hayat bu.

Bir mahkeme değil yargılandığımız.


Her nasılsa insanların kolaylıkla yargıladığı ve karaladığı.
( Selam Olsun başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 18.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.