Bir araban yoksa;Park  problemin yoktur.. Arıza yaptı yolda kalma problemin olmaz. ÖTV MTV  Zamların dan etkilenmezsin. Sigorta bitmiş poliçeye zam gelmiş seni ilgilendirmez. Akaryalıt zammı fiyaskodur..Komşundan parkyeri kavgası yaşamaz ev kirası gibi aylık otopark ücreti ödemezsin.. Dolu yağmış sel almş araclar kağıttan kutuya dönmüş seni ilgilendirmez. 15 bin bakımı kış bakımı lastik değişim vakti seni ilgilendirmez.. Yaz lastiği kış lastiği alınacakmış seni ilgilendiemez.. Fenni muayene zamanı da neymiş hafif kusur ağır kusur vız gelir tırıs gider.. Sahibinden miş galeridenmiş bilmem ne kom danmuş km si oynanmış, parası ödenmiş satışı verilmiş diye kimse seni dolandıramaz.. Ne tamirci ye ne servisciye mahkum olur kendini sağdırmazsın. Ampili amfşz ses sistemi seni ırgalamaz.. Yeni kasa eski moda nedir bilmezsin.Kirli araba cilalı arabs, film kaplama setamik de neder geçersin.. Uzun süreli kullanımlarla beyin hücrelerınde donukluk yasamaz, emniyet kemerine değil hayata baglı kalırsın.. Çevreyi daha iyi gözler arac sürerken göremediğin güzellikleri görürsün. Araç kullnırken kaza yapmama Düşünce.kitlenmesinin önüne geçer hayatının her yönünü düşünme fırsatları çıkar. Trafiğe çıkınca içindeki canavar çıkmaz bebelerine kötü örnek olmazsın.. ..İthal otoya destek vermediğin için ülke ekonomisine katkı sağlar dövizin kaçışına engel olusun.Büyük şehirde yaşıyorsan sabah ilk baktığın şey arabanın çakınıp çalınmadığı olmaz.. Bir yere gitmeden evvel nereye park edeceğim stresi seni sarmaz.. Senin araba oşmazsa belediyeler toplu taşımays daha çok önem verecek daha çok toplu taşıma aracı ortaya cıkacak. Ve istihdama katkı sağlayacaksın.. 2.hanım gibi varıdatını yiyen arac, yerine ailene ve cocuklarona ayıracagın maddi imkanlar ailenin huzur ve mutluluğuna katkı sağlayacaktır..
Araç reklamlarına onları destekleyen finans kuruluşlarının reklamına kurban olmaz gelirinin üzerinde borçlanmazsın.... Daha çok yol yapacagım diye yönetiviler sana salma gibi vergilrr koymaz akryakıt istasyonlarını esaretının zincir baklası gibi yollara dizemez.. Hortumda kalan yazın genleşen kışın darlaşan  akaryakıt zayıatı ile bedavadan pompaconın kazanmasına engel olursun..
En iyi araba her zaman başkasının kullandığı arabadır.. Uzat ayaklarını bak rahatına...

TORUN HALİLİ
( Bir Araban Yoksa başlıklı yazı HALİLİ tarafından 18.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.