KRALİÇE ARI DİYOR Kİ;
Ağaç altı çiçek tohumlarını, ormanlara serpiştirmeniz,çok mu zor?
Roma dan kaçan papazlar Sümela da yağmur suyunu, manastırda yüzyıllar boyu  kullandılar.. yel değirmenlerini dağlara rant için kurarken, Sümrla daki gibi  biriktirilmiş yağmur suyunu çiçekler için masrafsız kullanırsanız olmaz mı? "Vahşi köpeklerin" çıkardığı yangınlarda böylece engellenmez mi?
Yaptığınız oteller, binalar ne bizim ne sizin karnınızı doyuracaktır.. Daha derinlere inen su, kuruyan dereler, susuz göllerde yetişmez balıkları yakalar ve ızgara yaparsınız.. Yapılmış duvar resimlerine bakarak karnınızı doyurursunuz .. 
"Siz eşrefi mahlukatsınız.. Bizim gibi hayvanlara bu düşmez.. Ama bu gidişle eşref kısmını bırakıp mahlukat kısmına talip olursanız Sanırım yeni tanzimler gelecek ve cenneti elinden kaçıran  insanoğlu yine bu sefer de cehennemleşmiş dünya sakin i  olacaktır.. Kendi cinsinin  eti ile beslenen, idrarı ile sulanan bir yaratık olacaktır..o zaman siz uazylılardan değil uzaylıalar s iz den korkacaktır.. Aman dikkat t"
                             KRALİÇE ARI
Arı Hanım bizleri uyarıyor.. Arı gibi çalışkan bir maglukatı dahi şekerle tembelleştirenler doğanın varlığına arıların yok olmasına sebep olmaktadırlar. Üretimleri yerel yönetimler mevcut ssistemde desteklemek zorundadır.. Birinci öncelik orman ve derelerin korunöasına yönelşk tedbirler alırken, üretim malşyetlri altında ezilen çiftçiyi korumazsak, turizm diye yeri gögü eller, saanayi diye her toprağa beton dökersek korkarım çok geç kalmuş olurız.. 
Torun Halili
( Kraliçe Arı Diyor Ki başlıklı yazı HALİLİ tarafından 17.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.