Sorumluluğunu bilmeyenlerden ettikçe ediyorum nefret.
Sevdalı yufka gönlüm insan gibi insanlara kalmış hasret!
Sayılı ömür miadımız ha bitti ha bitecek,
Aşk ve şevkle besliyorlar hala birbirlerine kin ve husumet.

Bu üç günlük fani dünyada, birbirimizi canı gönülden niye sevmiyoruz?
Birbirimize küsmek yerine, birbirimize niçin sevgi ve muhabbet beslemiyoruz?
Uzun visaller neticesinde kucaklaşıldığı gibi,
Günahların dökülmesine vesile olan, kucaklaşmayı niçin kardeşçe yapmıyoruz?

Boşu doluya, doluyu boşa vurmakla, ne geçiyor elinize söylesenize?
Menfaatinizi düşünmeksizin, birbirinize rıza-i Lillah için gidip gelsenize!
Dostların neşe ve üzüntülerini paylaşmak bir erdemdir,
Bu emanet can bedende iken bu erdemin elzem olduğunu bilsenize!

Gönüllere girmek, vallahi hiç de zor değil, tam aksine oldukça çok kolay.
Hangi makamda, hangi sıfatta olursa olsun insan, başkasıyla etmemeli alay!
Bir tatlı tebessüm ve tam kıvamında demlenmiş bir bardak çay ile
En muhkem gönül köprüleri kurulur, karanlık gecelere doğar dolunay.

Özümüzden uzaklaştıkça uzaklaştık ne oldu dünyaya hükmeden asil atalarımızın torunlarına?
Otağımızı kurmuşuz nefsin şeytani heves ve arzularının yollarına.
Bizi görenler gıpta ediyor,  özeniyorlardı yaşam tarzımıza,
İnsanı cehennemlik eden günahlar, işlenmiş halkımızın damarlarında dolaşan asil kanlarına.

Aklımızı başımıza niye almıyoruz, attan inip eşeğe binmişiz su gibi aziz iken rezil olmuşuz.
Gönüllerimize kemliklerin tohumlarını ekmiş şeytanın atına binmişiz.
Barış ve kardeşliğin ulu dağlarında, sevgi ve muhabbet fedailiği yapmamız gerekirken,
Çekirdeğin kabuğunu doldurmayan sebeplerden dolayı, birbirimize hayatı zehir etmişiz.
12/ Ekim/ 2021

( Attan İnip Eşeğe Binmişiz başlıklı yazı sadeceo tarafından 12.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.