Bakıyorum Gönlümün Selam Kapısında


 Gönül dostlarına selam olsun | Define Sohbeti, Kutsal Bilgi KaynağıGönül dostlarına selam olsun | Define Sohbeti, Kutsal Bilgi Kaynağı


Bakıyorum gönlümün selam kapısında, sırtımı yaslıyorum hakkın selam kapısına sizlere selamlar göndererek. Rabbime binlerce kez şükürler ediyorum, sizleri karşıma çıkardığı ve selam kapısına Rabbim beni ulaştırdığı için. Gündüz geceye teslim olmazken, sadece başka karanlık yerlere doğarken sabah yine doğacak biliyorum, çünkü Rabbim kulunu karanlıkta bırakmaz, ona bir şeyleri göstererek görmesini ister…Karanlığın güneşle yok olacağını söylerken bize anlayanlara siz dostlarıma binlerce kes selamlar gönderiyorum.

 

Israr ederek karanlıkta kaldım, nasıl dünyam aydınlık olur diye telaş yerine, sabırla gecenin istirahat vakti olduğunu bilenlere siz dostlarıma selamlarımı yolluyorum. Karanlık içimizi kemirmez, çünkü karanlığı güneşle yok ettiren Rabbimiz var, bunu bilen siz dostlarıma kardeşlerime selamlar gönderiyorum. Evet bazen hayatta bir boşluk vardır, neden vardır? O boşluk hoşlukla dolsun diye vardır, bunu bilen siz dost kardeşlerime selamlar gönderiyorum. Boşluğa esaret olanlar neden boşluk var bilmeyenlere rağmen bilenler var şükür…Yaşamak neydi varmaktı, koşmaktı, yaraları sarmaktı. Kendi arzularınla içinde hapis olmak değildi hayat, hayat yaşatmaktı yaşamak adına, yaşatanlara varanlara saranlara siz dost kardeşlerime selamlarımı iletiyorum, on beş günlük hasretin içinde ayrı kalmanın özlemin sonucunda, yeniden aranıza dönmeme fırsat veren, Rabbime binlerce kez şükürler ediyorum… iç dünyamı şiirlerle denemelerle öykülerle aydınlatan mısralarla gelen yazan siz kardeşlerime kavuşmanın heyecanında, sürçü lisan edersem af ola. Severek başka dünyaların kapısını açmanın muhteşem halini anlatacak mısraları bulamıyorum! Şunun saçı sarı şunun ki kıvırcık bazısı benim gibi kel, kimisinin boyu uzun kısa demeden, sevmek kadar güzeli yoktur bu alemde.

 

Bir masa etrafın da ya da dünya hayatımızda, bir noktada sizlerle buluşarak sevmenin zevkine yazarak yeniden eriyorum. Sevdim sevilmedim önemli değil, ben sevdim sadece, sevilmedim sorun değil o severek yaşamayı ret etti o kaybetti, ben kaybetmedim hiçbir zaman…Sevilmekten ziyade sevmek önemli, bunu siz zaten biliyorsunuz uzatmaya gerek yok. Sevdim somut olarak ondan bana doğru bir adım atmasını beklerken, o benden uzaklaştı kendisi kaybetti giderek kaçarak…

 

Her zaman bu dünyada somut elle tutulur bir karşılık bulamayız çünkü hayat böyle değil seversin, verirsin, koşarsın bunlar ahirette karşına cennet olarak çıkar inşallah, zaten buda Rabbim rahmeti keremi Lütfü ihsanı mutlak gücüyle inşallah olacak, bizler iman edenler olarak Rabbim “iman etmedikçe cennete giremezsin, birbirinizi sevmedikçe İman Etmiş Olamazsınız” diyor, bu emri üzerine yol alıyoruz, nokta.

Mehmet Aluç


( Bakıyorum Gönlümün Selam Kapısında. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.