OLMAZ  BÖYLE  ŞEY


 Ahmet AYAZ

                   Ahmet AYAZ

                Gaziantep Güneş Gazetesi 12 Ekim 2021

 

     Gaziantepte kitap günleri sona erdi. Gaziantepli yazarlar stadında Av. Abdulhadi Bay, Ahmet Ayaz, Neşe Cömert, Aysel Masmanacı Beşlioğlu, Sariye Yüksel, Hüseyin Koçarslan, Öner Çağlar, Ahmet Özkök, Hasan  Kökmen gibi şair ve yazarların kitapları okuyucularına sunuldu. Gaziantepli Yazarlar Starına Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Gençlik Hizmetleri ve Spor Daire Başkanımız Zekeriya Efiloğlu, ve Akşemsettin Lisesi Müdürü ve şair, Alaaddin Ceylan, yardımcısı Elif Çelik ile, birlikte gelip şair ve yazarlarımıza kitap imzalattırarak, stada  renk kattılar. Şair ve Yazar Neşe Cömertin elinden sunulan , Av. Abdulhadi Bayın ve Alaaddin Ceylanın çay ikramları Gaziantepli Yazarlar stadında ayrıca bir güzellikti.

       Prof. Dr. İlber Ortaylı, Prof. Dr. Mehmet Görmez, Hayatı İnanç, Hatice Kübra Tongaç, Alişan Kapaklıkaya, Gri Koç, Nedim Şener, Nurullah Genç, Pelin Çift, Tufan Gündüz, Bahadır Yenişehirlioğlu, Serdar Tuncer. Zekeriya Efiloğlu, Melih Tugtağ, Bekir Develi, İsmail Kılıçarslan, Kemal Sayar, Şeyda Betül Kılıç, Yavuz Dizdar, Mehmet Ali Bulut, Mete Yarar, Sevil Atasoy, Ahmet Şerif İzgören,, Yusuf Kaplan, Kahraman Tazeoğlu, Turgay Güler, Sıtkı Aslanhan, kitap günlerinde söyleşi yaptılar ve kitaplarını imzaladılar..

        Yalınız şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Evlerin önündeki pınarın kıymeti olmaz. Kimileri taş toprak atar, kimileride çul  çaput atar. Uzaktaki pınar kıymetli olur. Uzaktaki pınara su almaya gidenler, su almadan önce pınarın içine bakar, pınarın içindeki yabancı cisimleri temizler ve pınarın durulmasını bekler. Daha sonra suyunu alırlar. Bu söyleşiye çağırılan isimlerin bazılarından ben çok öndeyim. Türk Dünyasında bilinen bir şairim.. Örnek verecek olursam, Tatar asıllı ve Rusya vatandaşı Prof. Dr. Ramilya Yarullina, kuşe kağıda basılmış 520 sayfalık “Fırat’tan Volga’ya Medeniyetler Köprüsü”  adlı bilimsel kitabında bana iki sayfa ayırmış. Ama Gaziantep’te beni bilenler biliyor. Gereken değeri de  veriyorlar. Ama Şahinbey Belediyemizin söyleşisine her ne hikmet ise çağırılmadım. Ben 2004 yılında “^Gaziantep’te Kültür Sanat ve Edebiyatta İz Bırakanlar” adlı kitabı yayımlamadan önce, kitabın basımını üstlenen, o günün belediye başkanı Yaşar ağyüz “Ahmet Bey arşivleri iyi araştır, unuttuğumuz kimse olmasın” demişti. Ben de arşivleri taradım, hiçbir kimse beni unutmuşsunuz demedi.. Ama bu kitap günlerini düzenleyenler beni unuttuklarından başka, çağırılmayacak kişileri söyleşiye çağırmışlar. Olmaz böyle şey.

 

 

( Olmaz Böyle Şey başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 12.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.