Selahattin Demirtaş ın eşi Başak Hanım Fox Tv deydi.
Kelimeler ,isimler davranışlar kadar önemlidir. Davranışlarda aleniyet olduğu için niyet ve sonuç kısmı içi içe olduğundan doğrudan anlaşılabilir . Kelimelerde gizlilik ima yolu ile anlatım bazen tercih edilir. .. Tehlikeli sonuçlara doğru yelken açar..
Söyleyen tarafından iletilmek istenen "mesajlar" kelimelerle,örtülü yada aleni şekilde iletilir..
Selahattin DEMİRTAŞ namı diğer Selo ,atanmış bir parti başkanı idi. Neden atanmışdı ?Emir komuta zincirinde delege- belediye baskanlığı ve milletvekilliğin eğer senin iradenin dışında belirleniyorsa seçilmiş olsan bile atanmışsındır. Çünkü senin seçmen kitlen bile hür iradesi ile değil yönlendirilmiş iradesi ile oy kullanıyorsa sen seçilsen bile yine de atanmışsındır.
Bu şahıs, Fetö nün devlet içinde mukım olduğu dönemlerde saz çalar,öğrenci evi ziyareti eder,inşaat işçileri ile sahan da yumurta yerdi...Fetöcü gazete ve yazarlar bu konuda etkin çalışmıştı..Bayağı bir sempati oluşturma çabası olmuş ve sol da tek parti gibi kabullenılmeye baslamışken,gelişen siyasi atmosferde de ki değişimlere baglı olarak sahte oluşturulmuş sempatiyi" SOKAKLARA "diyerek masum halkı ve sivilleri sokağa dökmüş ve "TÜNELLİ" iç savaş denemesi yapmak istemiştir. Tutsak nedir ?Bir başka devlet tarafından zorla alıkonulan kimseye esir/tutsak denir.. Hukukçu eşi, öğretmense kelimeler özenle seçilmiştir.. Mesaj verildiği yerlere ayrı devlet iddiasında olanlara ulaşmuştır.. Fox yaptığından utansın
Bu şahsın eşi, Fox Tv de ekrana çıktı ve toplumsal numayişlerin ötesine geçerek bir iç savaş denemesinin faili ve azmettricisi eşinin,TUTSAK lığından bahsetmiştir. (önceden hazırlanılmış tüneller,ev geçiş noktaları ve silahlar-)
TC bir hukuk devletidir. Hukuk devletinde anayasa yapan bir cumhurbaşkanı bile olsan,suç işlemişsen yargılanabileceğini 12 Eylül darbe tezgahlayıcılarında gördük..
Sen kimsin ? Bu millet sana ana muhalefet partisi olmak için oylarını sana akıttığı halde sen dağdan emir almadan hamle yapmadığın gibi dağdan gelen emirle de demokrasi dışı eylemlerle masum vatandaşların kimlik ve kişilik duygularını kullanarak SUÇ işledin milletvekili bile olsaN DOKUNULURSUN, DOKUNUL MAZLIĞIN SINIRLARI dışına taşarsan ,kimse sana acımaz...
O halde FOX TV neye hizmet ediyor?yüzlerce masum insanın ayaklanmaya zorlayarak tünel operasyonlarının önünü açan adam, Mandela mı?Nelson Mandela sadece sokak numayışleri katıldığı için 28 sene hapis yattı..Zenci olarak okullara alınmadığı için özgürlük mücadelesini gerçekleştriren bir savaşçı idi .Çocukları özel okullarda okuyan birisi değildi..Binlerce dönüm araziyi hukmettiği için bölge de tek elden ve tek emirle seçilen millet vekili de değildi..Güneydoğu da alınan belgelerin yüzde kaçı gerçek sınav sonuçlarına göre resmi evrak halıne dönüşmüştür.. ? Bedavadan ısmarlama vekil seçil ,bedavadan memur ol..Bedavadan üniversiteye gir ..Bedavadan diploma al sonra da MandelalaŞ.....
Öyle 3 kuruşa beş köfte yok bu memlekette.. yersende köpek eti ile kedi ettinin reaksiyonsuz halını yediğini kabul edersin demektir. .Ne diyoruz tatlı yemenin acı acı ..surması olur...
DEDEM TORUN
( Tutsak başlıklı yazı HALİLİ tarafından 6.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.