RUMKALE TURUNUN ARDINDAN

           Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

           Gaziantep Güneş Gazetesi 5 Ekim 2021

 

              2 Ekim 2021 Cumartesi günü Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanımız Sayın İbrahim Ay’ın azizliği, bize felekten bir gün çaldırdı. Gaziantep Büyükşehir belediyesinin önünde toplanarak, Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin üyeleri 3 otobüsü doldurdular. Otobüsler 09,25 sıralarında hareket ettiler. Yavuzeli ilçemizin içinden geçerek Rumkale’ye yetiştik. Rumkaleye üçer beşer kişiler halinde sırasıyla alındık ve Rumkalenin görmediğimiz, bilmediğimiz dikkat çekici güzelliklerini gördük. Orada bir çok  arkadaşlarımız fotofraf çektirdiler. Eşim ile benim de fotoğrafımızı Murat Güreş Kardeşimiz çekti

       Daha sonra herkes geldiği otobüste yerlerini alarak Fıratın berrak sularının kenarına indik. Her otöbüsün yolcuları ayrı ayrı teknelerde yerlerini aldılar. Türk Halk Müziği eşliğinde tam bir saat Fırat’ın göz kamaştırıcı güzel sularının içinde turumuzu doyasıya tamamladıktan sonra, teknelerin önünde toplu fotığraf çektirdik. Daha sonra tekrar otobüslerimizde yerlerimizi aldık. Doğru Zeugma Müzesi istikametine. Yerimize yetiştik, fakat Müzeyi gezmeden önce orada çok nefis yiyecek ve içecekler ile  ağırlandık. Herkes yemeğini yedikten sonra toplu halde yaya olarak müzeye doğru yürümeye başladık. Adını duyup da görmediğimiz Zeugma Müzesini gezdikten zonra, orada da toplu bir resim çektirdikten sonra, tekrar otobüslerimize yerleştik. Gaziantep’e doğru yol aldık. Saat 17.35 sıralarında Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin önünde indik. Çok değerli Başkanımız İbrahim Ay ile, teker teker el sıkıştıktan sonra evlerimize dağıldı. Yukarıda da dediğim gibi Başkanımız Sayın İbrahim Ay’ın azizliği bize felekten bir gün çaldırdı. Darısı da başka bir zamana diyorum.

( Rumkale Turunun Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 5.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.