GAZİANTEP GAZETECİLER

       CEMİYETİNİN HABERİ

 

     Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 14 Eylül 2021

…………………………………………….

 

        Gaziantep Gazeteciler cemiyetinin 27. Genel Kurul toplantısını 11 Eylül 2021 Cumartesi günü saat 10.00 da yapıldı ve cemiyete yeniden ay doğdu. Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu Başkanlığına yeniden seçilen İbrahim Ay 223 üyenin 174 oyunu aldı ve başkanlığa yeniden seçildi. İbrahim Ay’ın yanında şu isimler yer alıyor.

YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELER

İbrahim Ay, Bülent Çulcuoğlu, Mehmet Boncuk,Yaşar Yavuz, İsmail Şahin, Ahmet Orhan Akın, Kerem Kocalar, Nihat Düzgün, Gülşah Sert, Galip Ünlükara, Mehmet Bora Zor, Hacı Vakkas Salıcı, Hasan Kırmızıtaş, Mustafa Tekin Çiçek.

YÖNETİM KURULU YEDEK ÜYELER

Mustafa Osanmaz, Mehmet Güven Sert, Melek Sarı, Ali Kılıç, Abdulsamet Alıcı, Mustafa Kanlı. Bermal Baran, Hüseyin Akçaay, Hacı Murat Yalçın, Ahmet Özsöyler, Bülent Ozan, Lider Olgun, Mehmet Akif Parlak, Memik Doğan.

DENETİM KURULU ASİL ÜYELERİ

Mehmet Hanifi Ceber, Cem Sinan Çiçek, Ali Budak.

DENETİM KURULU YEDEK ÜYELERİ

Ahmet Yavuz, Mikail Tanrısever, Abdullah Bilgiç.

ONUR KURULU ASİL ÜYELERİ

Cengiz Halil Çiçek, Yusuf Ağar, Ali Atalar, Hüseyin Toprak, Hasan Özkal, Veysel karayılan, Metin Sabuncu.

ONUR  KURULU YEDEK ÜYELERİ

Hamza Mercanoğlu, Bülent Ağcabay, Orhan Karadağ, Ramazan Taşkın, Mehmet Metin Ilıksoy, Mehmet Çetin Pekmezci, Kemal Polat.

GAZETECİLER CEMİYETLERİ

BASIN VAKFI DELEGELERİ

Halil Eyyupoğlu, Yusuf Kılıç, Ökkeş Koyuncu, Bülent Çetinel.

TÜRK DÜNYASI GAZETECİLER

FEDERASYON DELEGELERİ

Mehmet Hanifi Kılıç, İbrahim Halil Aycan, İlhami Boynukısa, Şıh Mehmet Öztaş, Ahmet Ayaz, Tayfun Cem Çakar,

TÜRKİYE GAZETECİLER

FEDERASYON DELEGELERİ

İbrahim Ay (doğal Delege)

Mustafa Diken, Bekir Şahin, Ahmet Atılmış, Ruhi Aytaç, Yakup Çiçek.

Gaziantep Gazeteciler Cemiyetine, ülkemize ve Gazi Şehrine Hayırlı ve uğurlu olur inşallah. Ben hayırlı ve uğurlu olacağına da inanıyorum. Sağ olsunlar, beni de Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin Başkanı ve değerli üyeleri  “Türk Dünyası Gazeteciler  Federasyonu Delegesi” seçmişler. İnşallah benim de çorbada tuzum olur diye düşünüyorum..

 

 

( Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin Haberi başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 14.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.