Sami, Biberoğluna “İste Gelsin “De Gelen Sipariş!

 Mücella pakdemir – sami biberoğulları atışması - dediler şiiri - ...

Sami kardeşim, sabah uyandığında sofrası hazır değildi, istediği hem de arzu içinde istediği sofrasında bir poğaçası bile yoktu. Demlik, dün akşamdan kalmış temizlenmesi gerekiyordu ve canı da şiddetle çay istiyordu. Oysa yakın arkadaşının arkadaşı Mücella kardeşimize takılmasaydı, ona Karadeniz de bir mıhlama yanında kol böreği anında “İste gelsin” ile anında gönderirdi. Bazen böyle tutumsuz davranışları oluyor, yalnızlığın verdiği stresle önüne gelene çelmeden ziyade mizahla onu anlatmaya çalışırken yalpalıyordu haliyle onda var olan eksiklikle…Başladı şiir yazmaya.

 

Oy Sami vay Sami yine aç kaldın hani

Bir poğaça bir simit istedin olmadı yani

İnsan nasıl candan ister böyle ki o canı

Yapan yok eden yok bıktım bende yani

 

Kapı, acı acı çalınca irkilerek kalktı, kapıya doğru yöneldi. Kapıyı açınca” İSTE GELSİN” Elemanı

-Sami Bulamadı Gül peri siz misiniz?

Şaşırdı kaldı. Hırsla.

-Evet, ulan benim ne var?

-Karadeniz de verilen bir siparişiniz var.

Kulaklarına inanamadı! Olamazdı bu! Mücella kardeşi ta oralardan aç halini hissederek belki Karadeniz pidesi göndermiştir diyerek, sevinçle aldı paketi, elamana da teşekkürler etti bolca, kapıyı kapatarak içeriye girdi. İçinde umarım ayranı da yanında göndermiştir diye düşündü. Yeni doğmuş bir çocuk gibi ağlarken, şimdi sevinçler den elindeki bastonu yere atarak yürümeye başladı hem de halay çekerek. Masaya gözleri fal taşı değil nal taşı gibi açılarak oturdu, bıraksalardı bir solukta soluğu Karadeniz de alacaktı. Açtı paketi aman Allah’ım! Bu olamaz!

Paketin içinde, yazdığı dostluk hikayesinde kendini Teyze olarak yazan Sami beyin yazısı ve altında da bir soba dolusu odun parçaları vardı. Şaşırdı! Bu ne işti? Ne vardı iki Karadeniz pidesi yanında ayranı gönderseydi, kendisi “İste gelsin” e sipariş verdiğinde, telefonda ki sipariş alan her kim çıkarsa soyadını yanlış anlaması sebebiyle telefon yüzüne kapatılıyor ve iste gelsin’e ulaşılamıyordu. Yani Biberoğlu nün neresi yanlış anlaşılabilir olabilir ki? Keseroğlu! Biçeroğlu! Döşeroğlu! Düşeroğlu…Yok canım abartmayın bu da anlaşılmaz yani!!!

Mehmet Aluç


( Sami Biberoğluna İste Gelsin De Gelen Sipariş.. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.