Zamansal Rakamsal Açıdan Çapı Belli Olmayan... 2

 

Osman yanık karamsar anlamsal açıdan bir anlam taşımayan gözleriyle etrafına bakarken, masa başkanı ya da kurul üyeleri beklentilerine cevap vermeyecek olmasının endişesini derinden hissederken, yanmadan önceki anları hatırlamaya ya da hatırlamamaya çalışan Osman Yanık, bir şeyler anlatmak için pek istekli hatta cebinde çalışmadan duran köstekli saatin kırılmış camları karnına batarken bu derin acının eminim ki sancısı içinde kıvranırken kimseye belli etmiyordu! Belki kökeni belli olan yangının yeniden alevlenerek yakmasın istemiyordu ki öylesine belirsiz bakışlarla gözlerini bir noktaya hatta noktaya da değil boşluğa dikmiş boş boş bakıyordu. Bir şeyler yapması gerekiyordu kurul üyelerinin Başkan.


-Arkadaşlar bize mağdurdan bir ekmek parası çıkmayacak, biz kendi çabamızla aramalarımızla bir şeyler bulmak zorundayız. Bu saatten sonra bu işi fiyasko ile sonuçlandırmak bize yakışmaz, sansasyonel bir görsel basınında buna koşarak geleceği bir sonuçla sonuçlandırarak, kapatmalıyız ki, kazanmak adına bize bir kazanç kapısı açsın. Öncelikle yangını kimin yaktığından önce nasıl yakılmış gönlünde onu bulmalıyız.


Bu amaçla yola çıkmayı göze alan Kurul üyeleri, yatmanın beklentilerine bir şey katmayacağı inancıyla, gönül yaylasının yanmış tarlasında yanık kokularının kokusunu içlerine çeke çeke dört bir yana dağıldılar. Beklentileri bir beklenti şeklinde onlara pozitif anlamda bir amaca bir satışa doğru götürmesini içlerinde dua ile dilerlerken, alış yönündeki dört bir köşeye hücum edercesine değil yavaş adımlarla yerleri gözlemleyerek bir ipucu bulmanın heyecanıyla ilk adımlarını attılar. Bazen ilk adım sonuca da, sonuçsuzluğa da götürebiliyordu! A Pozitif yönde bir sonucun karşılarına çıkması için büyük çoğunluğu başarılı olarak masa da söz sahibi olmalarının kapısını açması için içlerinde bildikleri her duayı sessizce okuyarak yollarına devem ediyorlardı. Karamsarlığı akıllarında atarak, başarı adına anlamsal yönde geri dönüşler için ilerlemeye devam ettiler. 


Aslında farklı yönde yürümeleri gönül tarlasında yol alırken bir süre sonra herkes bir diğerinin geçtiği noktayı da tekrardan gözden geçireceği için başarı adına umut doluydular. Arada bir ayrışma olmadan kaynaşmak bir değerleri ortaya çıkarmak araştırmak adına çok önemliydi, başkan bu yönde çok umutlu aynı zamanda, ortalığı karıştırmadan dışarıdan müdahale edilmesine fırsat verilmeden sonuçlanmasını herkesten çok istiyordu, çünkü masanın ya da kurulun başkanıydı ve bunu bir ömür boyu taşımak gerektiğinde sahaya gitmeden, emirler vererek çalışanları göreve göndererek kendisi rahatlıkla masa başında çalışarak, kendini bedenen yormadan devam ettirmesi adına önemliydi, kendine bu yönde söz vermiş gerçekleştirmek arzusu ile doluydu.


Mehmet Aluç


( Zamansal Rakamsal Açıdan Çapı Belli Olmayan... 2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.