Trendeki Ben ve O -2-

Rüya Gibi Bir Tecrübe İçin Seyahat Etmek İsteyeceğiniz 16 Tren Hattı -  onedio.com

   İşte arayarak kendimi bulduğum an bu an. İlk görüştüğümüz o anın hayali beni ziyadesiyle memnun etmişti. Dünde kalan tüm acılarımı bana unutturmuş, beni gençliğime götürmüştü. Şuurum bana düşündükçe acıları yaşatırken, onunla olduğum her an bana ruhumun karanlık dehlizlerini aydınlatıyor huzur veriyordu. Şimdi şu anda onunla olmak, ansızın beni acılarımdan çekerek alıyor aydınlık bir dünyanın içinde bırakıyordu. Şimdi kaldığım şehir ile gittiğimiz bu şehrin ucu bize yeni dünyaların kapısını açmıştı, ben hayalde hem onunla hem de onsuz iki hayatı birlikte yaşıyordum. Ah bu yalnızlık hasret, insana bazı şeyleri ezberletiyor unutmamasını sağlıyordu. Dört duvar arasında duvarların her karesindeki ayrıntıyı onsuz odanın soğukluğunun kaç derece olduğunu, onsuz ısıtmanın mümkün olmadığını… Bu gidiş gelişlerim üzüntü içinden sıçratmasıyla beni o güzel günlere götürmesinin sarhoşluğu içinde, ziyadesiyle memnun ediyordu. Ben bu gelgitleri yani meddücezir, geri yaşadığım şehre dönüp trenden aşağıya indiğim anda anladım. Hayat bende büyük fedakarlıklar beklerken benim bundan kaçmam söz konusu olamazdı. İçimde hala aşkımızın umudu dipdiri canlı dururken, bu şehri onun kokusunun hala canlılığını koruduğu şehirde sahillerde terk ederek gitmem doğru değildi.  Nereye gidersem gideyim, her zaman gönlümdeydi vazgeçmem mümkün değildi. Ancak bu şekilde kendimi avutabiliyordum.


   Onunla farklı şehirlerden birçok insanla tanışmam, onun sade mutlu dünyanın sadece yaşadığı içindeki şehirden ibaret olmadığını, yeni insanlarla yeni şehirler kurarken içindeki insanları mutlu etmesinin çabasını da gördüm, onunla hayatta başka seçeneklerin de olduğunu var olduğunu öğrendim. Şimdi odamda ara sırada onunla geçmişle, bu anları yaşarken, onun seçtiği mobilyalarla döşenmiş, onun döşemesi ile pahalı tuttuğumuz görkemli evimizde onsuz, kanepeye uzanmış yatıyorum. Kanepenin karşısında salonun tam ortasında ki duvarda, bana gülümserken çektiğim bir resmi asılı duruyor. Anladım ki yaşamak için bir nedeni olmayan insan, hayata nasıla katlanabilirdi ki? 


   Şimdi onsuzluğun sessizliğinde onu düşündüğümde, gözünün önünden gülümseyen haliyle hayatının en önemli sahneleri bir bir geçiyordu gözümün önünde ve beni benden alarak bambaşka yerlere götürüyordu. Bunlar benim için çok ama çok iç açıcı sahnelerdi…Onunla on üç yıllık evliliğimizde aile içi tartışmamız, kavgamız ayrılıklar ve kovulmalar dair hiçbir şey yaşanmamıştı… Ben ki hiçbir yerde dikiş tutturamayan ben, onunla her yerde dikiş tutturarak yanında durmuş hayata sıkı sıkı bağlanmış, uyum halinde yaşarken şaşırmıyor da değildim. Şimdi onsuzluğu bir şekilde kabullenmem gerekiyordu buda bana acı veriyordu.

Mehmet Aluç

Devam edecek İnşallah
( Trendeki Ben Ve O -2- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 28.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.