Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Ben yaşadıkça, beni kimseye muhtaç etme! Elden ayaktan düşürme!
Vicdan ve merhametini kaybetmiş, zalim ve namertlerin köprülerinden geçirtme!
Susuzluktan bağrım kavrulsa bile,
Yüzde dost kalpte düşman olanların, sularından içirtme!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Sayılı ömür miadim bitinceye dek, sıratı müstakimden beni ayırma!
Kemlik bilmeyen bu yufka gönlümü, nefsin şeytani heves ve arzularıyla doldurma!
Bu emanet canım tenimde oldukça,
Hangi makamda, hangi sıfatta olursam olayım, asla ve asla beni bana bırakma!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Riyakarların şerrinden beni Hafiz esman hürmetine muhafaza et!
Bana karşı yüzde dost kalpte düşman olanların, gönül bahçelerine, iyilik güzellik ağacı dik!
Dostlarımın neşe ve üzüntülerini seve seve paylaştığım halde,
Ayda yılda bir, onlara ihtiyaç duyduğumda, Yapılması gerekleri yapmıyorlarsa, benden uzak et!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Ya göründüğüm gibi,  ya da olduğum gibi, göründüğüm için beni sevmeyenlere fırsat verme!
Menzil murat aldıran rahvan atlara hiçbir zaman bindirme!
Bu kadar iyi niyetli bu kadar insancıl ve yardım sever olduğum halde,
Bu özelliklerimi görmeyenlerin gözlerindeki perdeyi kaldırıp, güzellikleri görmeyi nasip eyle!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Fani dünyanın sıkıntı ve kederleriyle, beni bana küstürme!
Gül sevdalı bülbüller var iken, uğursuz baykuşları gönül bahçeme tünetme!
Can sularını aşk ve şevkle verdiğim, kardeşlik fidanlarının goncalarını,
Daha Hazan vakti gelmeden, sarartıp soldurtma!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Beni sana ulaştıran yollarda, güç ve kuvvetimi, azim ve ihlasımı artırdıkça artır!
Film ve fırıldaklarla, kötülük bilmeyen saf insanları kandıranların ekmeklerini, samimiyet tiridine bandır!
Yaşama sevkimi dumura uğratan, ve rollerini rahmetli Erol taş gibi yapanların şerlerinden ise,
Beni yüzlerce kez, binlerce kez kayırabildiğin kadar kayır!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
İnsanlara olan sevgi ve muhabbetimi, saygı ve hürmetimi çalanları, havale ediyorum sana!
Fikri güzel gönlü güzel insanların, bilmeden yaptıkları ayıp ve kusurlarını yapmasınlar bir daha!
Boşu doluya, dolu boşa vuranları ve bindiği dalı kesenleri, yediği tabağı kirletenleri ise,
Allah korkusu girsin bir an önce  damarlarındaki kana!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Beni, her daim hor ve hakir görenleri, yaptığım iyilikleri, bir anda unutanları, benden uzaklaştır!
Bakmakla yükümlü olduklarının karınlarını, haram lokmalarla doyuranları bir an önce akıllandır!
Tarihe mal olmuş, şeref ve namus abidesi asil insanlara, iftira ve bühtan atanların,
Akıllarını başlarına almayı nasip et! Gönüllerinden  geçen kemliklerin her türlüsünü iyiliklerle değiştir!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum
Beni ve ben gibilerini kandıranların bu kötü yoldan caydır!
Sana, Habibine ve Kuran’a olan sevgi ve muhabbetimi her gün geçtikçe ziyadeleştir!
Müslümanın Müslümana olan sevgi ve muhabbetini, sadakat ve vefalılığını ise,
Yol geçmeyen, binlerce metre yüksekliğindeki yalçın kayalar misali, sağlamlaştır!

Yarabbi, sana canı gönülden aşk ve şekle dua ve niyaz ediyorum.
Sayılı nefesimi alıp verdikçe, Vedud esman hürmetine beni sev, sevdir, sevindir!
Binicisini asla ve asla yarı yolda koymayan, yediği yemin hakkını veren, rahvan atlara bindir!
Kim benim iyi niyetimi su-i istimal ediyorsa, 
Bu huyundan vazgeçir! İnsanı hayvandan ayıran aklını, rahmani yollarda kullandır.
23/ Ağustos/ 2021

        

         
( Yarabbi Sana Canı Gönülden Niyaz Ediyorum başlıklı yazı sadeceo tarafından 23.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.