Uzun bir süreden beri "Edebiyatevi"n de yayınladığım şiirlerimden bir kısmını  "NUN MEVSİMİ" ADLI ŞİİR KİTABINDA toplamak nasip oldu. 

Öncelikle bu zaman zarfında  , şiir vakitlerinde birlikte  olduğumuz "Edebiyatevi" tüm dostlarımıza, site sahiplerine ,site yöneticilerine .bilhassa  sizlerle tanışmama vesile olan Sami Hocama gönülden teşekkür etmeyi bir borç bilirim. İyi ki varsınız .
Darısı sizlerin başına .

NİCE ŞİİRLERE İNŞAALLAH ...


İlk ŞİİR KİTABIMI yayınlamak nasip oldu.
HAMDOLSUN 
20.08.2021 Cuma günü TÜR-DAV Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Karagöz Bey'den teslim aldım. Emeğinden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum.

Kitabın Adı ; NUN MEVSİMİ
İçinde kendime ait 150 şiir mevcut. Tamamı  365 sayfadan ibaret.
İlk etapta 100 adet basıldı .
Rabbim hayırlara vesile kılsın. İnşaallah

TEDARİK İÇİN
[email protected]
kitapkutusu.com
Adres: Namık Kemal Mah. Cengiz Topel Cad Ağaoğlu Apartmanı A Blok No:94/F, 34762 Ümraniye/İstanbul
Açılış-Kapanış  08:30–18:00


( Kısmet Oldu başlıklı yazı redfer tarafından 21.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.