Afganistan'da yaşananları hepimiz biliyoruz. Ekonomiye, siyasete, devlet yönetmeye ait hiç bir bilgi birikimi olmadan yönetimi ele geçiren Taliban'ın sakallıları maalesef İslam için büyük tehlike arz ediyor. Bunun farkında olmamız lazım...


Devletin adını tabi kendi istekleri doğrultusunda Afganistan İslam Emirliği olarak değiştirdiler. Bu daha başlangıç. Kadınlar tek başına sokağa çıkamayacak, içki sigara zaten yasak. Kırbaç cezası olacak, yakın zamanda sokaklarda görülür... İdam cezaları da haklı haksız demeden, herkesin gözü önüne gelecek.


İnsanlar zulümden korktuğu için hayatlarını tehlikeye atarak, uçakların tekerleklerinde bile kaçmaya çalışıyorlar, bu kadar vahim durum. Bir insan bunu göze alıyorsa, ortada çok büyük bir zulüm var, zulüm olacak demektir. Geçmişte zaten yaptıkları ortada, bu konuda sabıkaları var...


Çok garip İslam olduğunu, Müslüman olduğunu iddia eden bu Talibanlıların en büyük gelir kaynakları uyuşturucu. En cahil Müslüman bile bilir, uyuşturucu madde kullanımı, alımı, satımı, her türlü ticareti İslam Dininde kesinlikle yasak ve günahtır. Sam Amca'nın veletleri yavaş yavaş çekiliyorlar. Doğal zenginliklerden zaten yirmi senede alacaklarını almış sömürebildikleri kadar sömürmüşlerdir, şüpheniz olmasın kesinlikle...


Burada amaç belli insanları birbirlerine kırdırmak. İşi bitti ise Sam Amca'nın Baydın Dayı'nın veletleri orada niye dursunlar ki? Tabi Taliban'ın bu çağdışı uygulamaları, bakın görün sosyal medyada ve diğer medya organlarında batılı basın ve adamlar tarafından iştahla filme alınacak ve paylaşılacak. Sonrada İslam'a, bakın işte ''Bütün Müslümanlar Böyle.'' diye de propaganda yapılacak. Plan çok açık ve net...


Sakal kesmenin bile yasak olacağı söyleniyor, nereden biliyorum, daha önce de yaptılar bunu, şimdi yine yapacaklar. En çok da kadınlara ve kız çocuklarına acıyorum. Vay hallerine... Batı batı dedikleri devletlerin zerre kılı kıpırdamıyor, kıpırdamaz da... Kendi ülkeleri güllük gülistanlık, İslam Coğrafyalarının büyük çoğunluğu ateşler içinde yanıp yıkılıyor, zenginlikleri yağmalanıyor. Bundan üç yüz sene önceki sömürgecilerle hiç farkları yok, pardon farkları var az da olsa, elbiseleri, kullandıkları arabaları biraz farklı, insanlıktan nasipsizlikleri ise hiç değişmemiş, bundan sonrada değişmeyecek beklemeyelim...

( İslama Bundan Daha Fazla Kötülük Olamaz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.