Sorular Sizden Cevaplar Bende 2 .

 Soru Cevap - Apps on Google Play


Bugünkü soruyu okuyucum, Yıldız Özümde değilim Küsüm sormuş. Sayın Mehmet Bey, evrende boyutlar galaksiler arasındaki kırgınlıkları duygu ve hislerimle mütemadiyen tamir etmeye çalıştıkça bu kopmaları bir türlü bir araya getirerek, bir pamuk ipliği ile yumuşacık bir şekilde birbirine yumuşakça bağlayamıyorum! Ben bağlamaya çalıştıkça kopuyor! Bu bağlamda devamlı kendime kızıyorum! Kızmazsam kendime kime kızayım seçemiyorum! Aslında kızmayı hiç sevmem, kızartmaları da hiç sevmem. Bir de insan yaşamı toplumumuzda eşit derecede değerli görülmediği aşikardır, bunun sebepleri nelerdir? Acaba aşikâr görünmesi mahremiyetini mi zedeler desem de hiç alakası olmadığı kesindir, bundan dolayı da kendime kızıyorum nedense! Bizler akıl yürütme ve ahlaki olarak düşünme yeteneklerimim ’izi kaybettik? Teşekkürler ediyorum.

CEVABIM

 

Yıldız kimseye küs değilim kardeşim, öncelikle soru sormaya layık gördüğünüz için teşekkürler ederim. Galaksiler ve boyutlar arasındaki kırgınlıkları duygu ve hislerinizle onarmaya çalışmanız yumuşacık pamuk ipliğiyle bağlıyor olmanız, kopmasına neden olabilir. Bence siz çelik halatla bağlamayı denemelisiniz, yoksa bunca çekiciliği iticiliği fikre saygı duyamamanın ağırlığını taşımıyor olabilir. Bu kırılmalardan dolayı, kendinize kızmanıza gerek yok sadece kendinizi üzerek, zamanı sakat bırakarak sakat yürümenize sebebiyet verecektir, salıverin hatta yükleyin tüm olumsuzlukları çelik halata o çeksin bunca gamı tasayı, siz rahat olun. Kızartmalar belli bir yaştan sonra rahatsızlık veriyor bunda dolayı kızarmalardan uzak durmanız isabetli bir karar olduğunu söyleyebilirim.

 

İnsanın eşit yaşam söz hakkı olması bir gerçektir, kimse buna ipotek koyamaz, yanlış bakış açısıyla bakarak ölçemez, çünkü kendisi rasat hane veya ölçüm merkezi değildir. Her şeyin aşikâr olması bazılarının hoşuna gitmez, dümeni hep kendisine çevirdiği görülür ve buna müdahale edilir babında. Mahremiyete her zaman saygı duyarım sizin gibi irdelenmesini sevmem. Bundan dolayı da kendinize kızmayın bol bol kırmızı saçlık kızın saçını okşayın, kendinize bir uğraşı olur hem de kırımızı saçlık kız ormana giderek, tilkiye yem olmasın. Akıl yürütme dediğimiz şey, yürümeyen bebeğe yürütmeyi öğretmeye benzer ki zordur, kolay diyenler varsa sallama çay içtiklerini sanırken, kalaylama ile bakır tavaları kalaylamaya benzer ki, çelik tunç olan, akıl fikir yürütmeler bakır gibi hemen eskimez ve kalaya da gerek olmaz diyerek, selamlarımı yolluyorum kardeşime.


Sürçü lisan ettim ise af ola

Mehmet Aluç


( Sorular Sizden Cevaplar Bende 2 . başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.