Biri kız diğeri erkek iki kardeş gündelik hayatlarını yaşamaktadır.Bu iki kardeş aileleleri ve birbirleri arasında iyi geçinirler. Erkek kardeş hasta olduğunu öğrenir bir süre ailesinden saklar. Tedavi görmeye başlar. Tedavi sırasında evine yollanan tahlilleri gören ailesi bir terslik olduğunu anlar ve doktor tanıdıklarına sorarlar. Poyrazın hasta olduğunu öğrenirler. Bu durumu kendilerinden sakladığı için aralarında ufak tartışmalar yaşanır. Kız kardeş evde yokken Poyrazın durumu ağırlaşır. Ailesi Poyrazı hastaneye kaldırır. Ailesi Güneş'i arar Poyrazın kötüleştiğini söyler. Güneş araç kullandığı esnada haberi aldığı için kaza yapar ve oda hastaneye kaldırılır. Poyraz tek kurtulma şansı olan ameliyata alındığında bir şeyler ters gider ve hayatını kaybeder. O sırada geçirdiği kaza sebebiyle yoğunbakımda olan Güneş'te hayatını kaybeder.

Biri kız diğeri erkek iki kardeş gündelik hayatlarını yaşarlar. kardeşlerden bir tanesi ilik kanserine yakalanır. Ailesi ve kardeşinden saklar. eve gelen belgeler sonucunda hasatalığını öğrenen aşlesi durma sinirlenip kendilerinden sakladığı için tartışırlar. yoğun ve sıkınıtılı tedavi süreci esnasında kötüleşip hastaneye kaldırılan Poyrazın tek kurtulma şansı uygun bir ilik nakli ameliyatıdır. Bunun haberini alan güneş trafik kazası geçirerek hastaye kaldırılır. o sırada amelyata alınan Poyraz durumu ağırlaşmaya başlar. yapılan müdalelere rağmen kurtarılamaz. Güneş geçirdiği araba kazasında başına aldığı darbe sonucu beyin kanaması sebebiyle yoğun bakıma kaldırılır. Güneş tam kardeşi öldüğü sırada kötüleşerek hayatını kaybeder.  

( İki Kardeşin Hikayesi Sinopsis başlıklı yazı Arslan şair tarafından 9.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.