Laflar Sözler Öylesine Boş Konuşulması İçin Yaratılmadı

 Güzellik İle İlgili Sözler - Pek Güzel Sözler


Yaşadığım anın içinde gerçek olan hayat, uykuya dalınca gördüğün rüya gerçek hayat sanki! İki ayrı bir dünya, bir kapı açılınca dünya içinde başka dünya! Yüce rabbimin hikmeti keremi büyüklüğü sonsuz kudreti gücü… Bizi misafir eden iki dünya gerçek olan ise Ahiret dünyası sonsuz olan rabbim layık olanlardan eylesin bizleri inşallah.

Yaşarken aşılmayan duvarlar dağlar okyanuslar bir anda aşılıyor geçiliyor varılıyor Rabbimin mutlak güç ve kudreti acep ahirette nasıl güzeldir o sonsuz alem düşünürken sevinçle mutlulukla huzurla doluyor içim ,Rabbim birde gül kokulu Resule şefaatine eriştirirse birde gül kokulu Resule komşu eylerse Allahu Ekber…Sonsuz bitimsiz hediye hayali bile insanı bambaşka alemlere duygu ve sevinçlere boğarken o anın içinde Rabbimin Rahmetiyle olmak nasıldır hayal dahi edemiyorum acizliğimden, şaşkınlığımdan sevincimden…

 

İçimizde saklı tuttuğumuz külüstür fazlalıklar yığınlar bizi yorarken, sevinçleri mutlulukları yığamadığımızdan kanatlanarak uçamıyoruz gönülden gönüle, inşa ettiğimiz gereksiz temeller binalar gereksizliklerle dolu hırs bencillik yıkıyor taşıyamıyor bir adım öteye kendimden bilirim çok yaşadım bu anları, yakarken gülümseten bendeki canları bakışları…İnce ayarların elimizle ya da başka ellerle bozulmasına müteakip böylesine bencil kendini beğenmiş elimizde birazda para olunca herkesi insanlığımızı unutarak, sanki ağa paşa kral biziz ölüm bize gelmeyecek havasında yaşamaya devam ediyoruz nedense? Hayat kimin ise? Veren kimse bilmeden! Kendime bunlara rağmen diyorum düşleri veren Rabbim sen kimin emrindesin kölesisin ayakların ayaklara dolanırken, kalk silkelen secdeye var Rabbin huzurunda özgürlüğüne kavuş, ne o suratın suratsızlarla yata kalka buruş buruş, nedir değer verdiğin birkaç kuruş, sende olmalı diyorum asil duruş, işte kendimle böyle kavga ederken Rabbim imdadıma yetişiyor her an…Ne güzel oluyor secdeden sonra Rabbim huzurunda oturuş, ne güzeldir hak Rabbim ile kurtuluş…

 

Gönül denilen algılama antenini sökmek devrelerini atmak/yakmak /kırmak hiçbir şey kazandırmaz iken sök at diyenlerin sözleriyle salaklığa ulaşmak hiçbir fayda sağlamıyor kendimden bilirim. Ayaklarıma dolananlar dolanmak için uğraşanlar şirin görünenler maske takarken maske taktığı belli iken şimdilerde herkes maskeli hiç fark edilmediğini sansa da gönül radarına hissizliğin leş kokusuyla takılıyor kendini yürüyüşü ile belli ediyor ne kadar asil yürüyorum dese de. Gerçek er geç meydana çıkar onunda bu özelliği var bu özelliği ile yaratan Rabbime bin şükür.

 

Gök kubbenin altında mevsimleri yaşarken, gönlümüze pranga vurmaya çalışanların sadece kış ayını yaşa sana yeter, gerisi bizimdir demelerine rağmen hala onlara kış ayını yaşatanların var olması Rabbimden bir lütuftur hediyedir bize, bin şükür rabbime. Devir daim eden gündüz gece birer öğretici iken bize gösterici olarak biz yeteriz sakın üzülme gece isem sabah aydınlığı var, sabah isem gecenin karanlığı var diyerek dost olan zamanı anı yaratan Rabbime şükür. Gecenin mehtabı gülümserken binlerce yıldızla ay ile o loş tatlı ışığı aydınlığı ile nasılda huzur dolu, huzuru ile yaratan Rabbime şükür. Sözlerin gülümsemesi vardı gönlümde sözler gülümsemeleriyle tatlı sıcaklığıyla sararken, sarmasını gülümsemesini yaratan Yüce Rabbime şükür.

 

Laflar sözler öylesine boş konuşulması için yaratılmadı, yaraları sarması, öksüz kalanları sarması, başına taş atanların başını koruması taş atanları susturması, kan kusturanların nefret dolu kanlarında kurutması için verilmiştir, böylesine güzellikte sözleri yaratan Rabbime şükür. Küçük takıntılarım yoktur akıntıyla sürükleyerek içinde boğacak olan sakıncalı can sıkıntısı olacak yıkacak sakıncalarla dolu saçmalıkla dolu takıntıların takısının gözü kapatan nahoş kara ışıltısının cazip olmayan azap dolu sarkıntısı var. Konduramadım güzel günüme gönlüme bana gönüle güne uymaz sözleri attım kapının dışında ki çöp kovasına, güzel sözleri yaydım kapının önüne güllere sardım rüzgâr alsın gönüllere dağıtsın diye.

 

Mehmet Aluç

 


( Laflar Sözler... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.