VARLIĞIM TÜRK
VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN...
Tarih, yaparlar, yazarlar bizde okuruz.. Zihinlerimizle onu, anlamlandırırız.. 
Her anlam birbirini tutmayabilir.. Çünkü her zihin gücü diğerine eş değer değildir..Yahut gerçekler, olduğu şekli ile değil olmayacağı anlamına gelecek şekli ile yazılır.. 
Günümüzde devam eden, halifelik ve bunun bize getirilmiş şekli efsaneleşmiş vakünavislerin yalaka anlatımları ile Mısır fethi Türk tarihinin büyük olaylarında dır.. Aynı dönem Türk Soylu Safevi Türk  devletinin yıkılışı büyük bir olaydır.. Ama babasını dövmek, Padişah da olsan ona ait makamı almak olağanlaştırılmış vakünuvislerin bize dayatmasıdır.. Yoksa kimin haddine makamından bile kıçını göstermeden götün götün ayrıldığın o makama dikilmek?
- O dönem içİmize yerleşmiş, 
-Batının kendi yollarını açmak, 
-Okyanus ötesinden getirdikleri zenginlikleri kilise duvar ve Çatılarına kadar fantazi li altın yapma 
-En iyimser ihtimalle toparlanma imkanının önünü açmıştır.. 
Memluk Türk Devleti, yok olmasa  onlar Cebelitarık üzerinden Avrupa içlerini rahat bırakıyor muydu? Ermeni kaleleleri Doğu ve güney doğu dan Alanya ya kadar nasıl Türkleşti? 
SURİYE Muaviye nin bile ordusuna Hristiyan paralı asker tedariki yaparken bugün nufıs oranı Nasıl %2ler seviyesine düştü..? SAFEVİ Türk Devleti olsa idi bugün İran Hızbullah denen teröristler ortadoğuda katlıamlarda kullanılabilir miydi.? Rus diye sonradan oluşmuş  bir millet olurmuydu? Yada Rusya, bugün Afgastan a kadar inebilir miydi? Azarbaycan, kentleri gibi Azeri Türk Soylu İran egemenliğin den, Sscb egemenliğine geçebilir miydi?Orta Asya ın karışık soylar politikasını uygulayabilir miydi? 
DOĞAL Akışı Dışında bir olaydır Yavuz un iktidara gelişi..Babası hayatta Kütahya da orada burada huzursuzluklar var Koskoca Osmanlı Ordusu Kütahya da yeniliyor.. Bu yenilgi 2. BEYAZIT ın basiretsizliğine baglanırken, babasına ayaklanmayı basarmış iç siyasilerin bilinçli yenilgi provalarını kimse gözönünde bulunduruyor . Erenler sınıfının  dergahları nı birer kale gibi Şah İsmail in Karakolu olarak gösteriyorlar.. Oğlum bunlar Balkanları Türkleştirirken, munis yapıları ile gerçekleştrmediler mi? Niye batıya yönelmiş atın yönünün doğuya cevirsinler islamlaştıkça kendileri sevap kazanıyor.. Hristiyanla Cihad ettikçe ibadeti anlam kazanıyor.. Yoksa Müslüman Müslümanı bırak Türk Türk ü neden öldürsün? Bilinçli provalar  sayesinnde, Trk olmayan devşirme bürokrasi, Yavuz un iktidar yolu nu açıyor..
Bu arada Avrupa ne yapıyor? ABD kıtasında inkaların mayaların altınları Avrupa ya akıtıyor..Endülüsü yok etmekle meşguller... 
MISIR la Ürdün. Arası 750 km koca ordu, İstanbul dan çıkmış süzüle geliyor. Mercidabık savaşının  olduğu yer 1250 km... Ramazanoğullarını Kaldırıyor.. Dulkadıroğullarını kaldırıyor.. Ki bu Beylik ler o bölgedeki tüm İslami eserlerin banisi. E hamisi aynı zaman da Osmanlı nın kuruluşundan itibaren oraları  Yürkletiren beyliklerdir.. Zaman zamsn Osmanlı ya baglı olsa da vergilerini Memluk Türk Devletine vermek sureti ile var olmuşlardır.. Şam valisini atama gücü o an için Kahire in e ğilindedir.. Türk, Türk ü öldürürse doğan boşluğu sadece azap alır..Batılı, 1492 de Müslümanlar sadece Müslüman olduklarım için öldürülürken sahura kalktıklarından evleri işaretleyip yakılırken, domuz eti zorla uedirilirken Osmanlı aynı zulme tabiolann Yahudileri alırkenmüslimanlara karşı  duyarsız kalması bile Osmanlı içerisindeki asıl gücün ne olduğuna karine teşkil eder... 5 Aralık 1492 de ilk kez Amerika kıtasında ait Topraklar a Ktistop Kolomb ayak basmıştır.. 2.Beyzaıt a açılır kapanır Haliç köprü projesi Da vinci tarafımdan sunulmuş ama iç çekişmeler böyle bir projenin  bile uygulanmasını 500 yıl sonraya  bırakmıştır.. Tıpkı Halifelik gibi
MISIR ın yada Hicaz işgalini n ekonomik anlamda artıları olmasa da eksileri imar yatırım uygulamaları, Roma İmparatorluğu na denk su kanalları, kaleler hastaneler bugün için Mısırın ürdün ün Suriye nin tarihi ni oluşturur.. Çünkü Osmanlı Roma gibi gittiği yeri biat ederse ihya eder.. Başkaldırırsa imha eder...Komutan Sulla, kendilerine başladıran 6.Mithradatis in Kokmuş cesedini dahi oğlundan  teslim almıştır..
Araplar aynı dinden olduğumuz için vergi vermedikleri gibi askere de alınmamıştır.. Hatta hicaz bölgesi dini ayrıcalığın dan dolayı bizzat Osmanlı hazinesinden desteklenmiştir..Osmanlı, En kötü  zamanında bile Hicaza giden demir yolu finan se  edmiştir.
YAVUZ  sadece halifelik için oralara gitmedi hatta  kendini halife ilan eden edeneydi ama hiç birisi İslam dünyasında itibar görmedi.
Bugün Türk ve İslam dünyasında çekılen tüm acıların reçetesi 500 yıl önceden yazılmıştı..Tarihde 3 Türkiye coğrafyasından birisini oluşturan MISIR, bugün Yüreklerden silinse de hala kendini Türk hisseden insanların bulunduğu ülkedir... İran nufusu un 2/3 ü Türk olarak orada hayatlarını idame ettirmektedir.. Tarihi yanılgı 7 yıl süren imparatorluk hayatına sığdırdığı Türk e zulumle varlığı şekillenen  yavuz un savaşçı ruhu ve yiğitliği önünde eğiliyorum Ama kandırılmışlığı ilelgili  aynı şeyi söyleyemecrmden 3.kuşakda servete devlette el değiştirmeye baslamıitır... 

( Hokkabazlar Tarih Yazmasın başlıklı yazı HALİLİ tarafından 19.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.