Evet, bu öyle bir tartışmaydı ki site de, tartışanlar neredeyse birbirlerine gireceklerdi, büyük kavga son an da önlendi. Neydi mesele? Bir daha hatırlayalım.


Asansör kullanma taraftarları ile merdiven kullanmadan yana olanlar bu sitede her gün didişiyorlar, ağız dalaşına giriyorlar...


- Asansör medeniyettir efendim medeniyet.

- Anladık kardeşim anladık sizde ki de iyi niyet.

- Onuncu katta oturan bir adam asansör olmadan nasıl çıksın?

- Kolay efendim ayaklarıyla çıkar.

- Yaşlı diyorum adam yaşlı.

- O zaman satsın onuncu kattaki evini birinci ya da ikinci kata taşınsın efendim...

- Kolay mı efendim o işler, ev değiştirmek?

- Kolay efendim al krediyi değiştir

- Kolaydı o kadar kredi almak.

- Vallahi sokaktan çevirip zorla veriyorlar... Kolay tabi...


Asansörcüler ve merdivenciler neredeyse birbirine girecektir...


- Asansör ile çıkarken elektrik kesilirse ne olacak?

- Jeneratör var efendim.

- O da çalışmadı

- Yedek Jeneratör var.

- Hadi o da bozuk.

- O zaman biz de dua mua ederiz

- Hadi dualarda işlemedi.

- Sen de ..okunu çıkardın ama, o işlemedi bu olmadı, yok artık devenin başı... Hatta bale pabucu, pabucumun adamı...


Asansör Sevenler Derneği Fahri Başkanı etrafına bir sürü adam toplar... Başlar konuşmaya...


'' Arkadaşlar bu asansör karşıtı kampanyaları şiddetle kınıyoruz, asansörü kim icat ettiyse Allah ondan razı olsun, Allah ne muradı varsa versin. İki cihanda aziz olsun. Merdiven meraklısı ve merdivende ısrar eden kardeşlerimize sesleniyorum. Tamam merdivenden çıkmak sağlıktır ama asansörde güzel bir icattır unutmayın. Siz sporunuzu evinizde gene yapın.''


Tabi bu açıklamaya ''Merdivenden Çıkma Meraklıları Derneği Fahri Başkanı da illaki cevap verecektir...


''Dostlar asansöre tamah etmeyip de apartmanların merdivenlerini kullanan değerli insanlar değerli üyelerimiz, biz asansöre binmiyorsak, sağlık için, kendimiz için, bacaklarımızda kireçlenme olduğu için binmiyoruz yoksa teknoloji ile bir derdimiz yok. Asansör meraklısı arkadaşlarımızda bunu anlayışla karşılasınlar da artık didişmeyelim. Biz onlara niye asansöre biniyorsunuz diye sormuyorsak, onlarda bize niye merdivenden çıkıyoruz demesinler. Ayrıca merdivenlerde gaz çıkarmak çok kolay, asansörlerde kapalı olduğu için koku diğer binenlerin burun direklerini sızlatıyor. Bilmem anlatabildik mi?''


Asansör Sevenler Derneği ile Merdivenden Çıkma Meraklıları Derneği arasında ki bu tartışmalar uzun süre devam edecek gibi görünüyor... Bize de onları takip etmek düşüyor...

( Asansör Mü Merdiven Mi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.