Sizin de burnunuzda kıllar vardır mutlaka... Siz de burnunuzun kıllarına, kıl olmuşsunuzdur, hala da oluyorsunuzdur da zaman zaman. O zaman ne yapmamız lazım? Bazıları gibi burnumuzdan kıl aldırmayan insanlar olmadığımıza göre, burnumuzun kıllarını kısaltmamız gerekir diye de düşünmeden edemiyorum...


Bunun için keskin bir burun kılı makası lazım. Uzadıkça gerçekten çok kötü bir görüntü oluşturuyor burnumuzun kılları. Burada Tarkan'ın ''Kıl Oldum Abi'' diye de bir şarkısının olduğunu fakat bu şarkının burun kılları ile de bir ilgisi olmadığını belirtelim... Kime kıl olduysa artık Tarkan birader, onu da bilemiyoruz, bilmekte istemiyoruz. Bize ne?


Ben de bu şarkıya çok kıl olmuştum, ama neyse, o konuya girmeyelim. Tarkan'ı üzmeyelim, sonra kurdunu üstümüze salar. Neee, bu Tarkan o Tarkan değil mi? Kurdu filan yok mu? Biliyorum canım ben de sizi denemek istemiştim zaten Tarkanları karıştırdınız mı yoksa karıştırmadınız mı diye?


Burun kıllarınıza sakın ola burun kıvırmayın. Ufacık bir kıl bu, ne olacak demeyin. Hele de bir bayan arkadaşınız ile filan buluşacaksanız, o kılları kırpmayı ihmal etmeyin. Her ne kadar kılları keserken, kıllar size kıl olsalar da bir yerde de özgürlüklerine kavuşuyorlar kıllar, o kıllar da bunları unutmasınlar. Ha çok kıllık ederlerse de kendileri bilir...


Burun Kılı Makasınızı kullandıktan sonra kabına koyun. Kabına sığmayan bir Burun Kılı Makası da varsa, alın elinize ve gidin yakınlarınızın burun kıllarını kesin. Kestirmiyorlarsa, uyurken filan kesin. Eğer ki Burun Kılı Makaslarını çok az çalıştırırsanız, size de küsüp darılabilirler... Hatta çok kullanılmayan Burun Kılı Makaslarının emekliliklerini istedikleri de kulağımıza gelen haber ve dedikodulardan...


Ha bir de şunu düşünün, burun kıllarınızı kolay kolay Burun Kılı Makasları ile kesiyorsunuz. Bir de ..ıçınızın kıllarını da kesmek zorunda kalsaydınız, ne yapacaktınız? Billahi çok zor bir durum olurdu. Yatın kalkın Allah'a dua edin, şükredin... Zaten kendiniz kesemeyecek, illaki başkalarına kestirecektiniz.

( Burun Kılı Makası başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.07.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.