''Basit yaşayın cömertçe sevin. Dürüst konuşun ve her gün dua edin. Her şeyin nasıl düzeleceğini göreceksiniz.''


Acı ve hüzün doludur kimi zaman hayatınız ya da dostlarınızın, arkadaşlarınızın hayatı. Başınızdan kaynar sular dökülür, kimi olaylar karşısında. Oysa ki umutsuzluk inanan insanlara yakışmayan bir davranıştır... Umut Rab'ımızdandır öyle der biz insanlara Kur'an da Rahman ve Rahim olan Allah ''Allah'ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin.''


Çok mu önemli maddi olarak zengin olmak. Trilyonlarca lira paranız olsun. Dünyanın sayılı zenginlerinden bile olsanız eceliniz geldiyse, bir saniye geciktiremiyorsunuz...


Asılmak lazım hayata alabildiğine. Düşmek, tamam, ama, düştüğünüz zamanda ayağa kalkmasını bilmek ve bunun için çabalamak önemli olan. Dertlerinizi sevin. Onları da sevmek lazım ki derdin sahibi bizlere alınmasın, gönül koymasın. Dibe vurduğunuzu düşünüyorsanız, ayaklarınızı sağlam vurun dibe ki yükselmeye de başlarsınız o zaman.


Dualar, ne de güzeldir Rahman ve Rahim olan, hazineleri sonsuz ve sınırsız olan Allah'tan bir şeyler istemek. Rızkın sahibi ''İsteyin vereyim.'' diyor. İstemek bizden, vermek Rabbimizden... Sadece kendiniz için değil, sevdikleriniz, dostlarınız, arkadaşlarınız içinde bir şeyler isteyin. Haram olanların dışında her şey istenir Allah'tan...


Umutsuzluğa düşen insanların en çok yaptığı şeydir canına kıymak. Yapmayın, hem de sakın ola sakın böyle bir şeye meyil etmeyin. Hem dünyanızı hem de ahiretinizi bir çırpıda yakarsınız. Umudun bittiği yerde, başka bir umut yeşerir de hayrete düşersiniz. Taşların, kayaların arasından bile çiçekler tomurcuk veriyor... Sizi sevenler vardır, sizin sevdikleriniz vardır. Bazı şeyleri kendimiz için değil de başkaları içinde yapmak gerekir zaman zaman...

( Gün Gelir Her Şey Düzelir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.