GAZİANTEP  ÖĞRETMEN EVİ  

KEL ALİNİN BAĞINA BENZEMİŞ.

 

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 15 Haziran 2021

………………………………………….

 

       Gaziantep Öğretmenevi Kel Alinin Bağına  benzemiş. Bir Kel Ali varmış. Kel Alinin bir de üzüm bağı  varmış. Kel ali vefat edince bağının üzümlerini yoldan her gelip geçenler toplayıp yedikten sonra da, bağa öküz, eşek, beygir, davar  dolormış. Bağ  teveklerinin üzerinde yaprak bile kalmazmış. Gaziantep Öğretmenevi Çay Bahçesi mi? Oto Park mı? Yasin Beyden cevap bekliyorum. Kapının girişine bir “MOTORLU  TAŞIT GİREMEZ” Yazısını  yazdırıp da, koyamaz mı? Çok mu zor? Masraflı mı oluyor?

       Akşam Sanat Okulu Müdürlüğüne bağlı olan Şahinbey Öğretmenevi Çay Bahçesine girdiğiniz zaman, Öğretmenevi Çay Bahçesi mi?Yoksa oto park mı ? fark edemezsiniz. Tıpkı yukarıdaki bahse konu Kel Alinin Bağına benzemiş.

       Öğretmenevi Çay Bahçesinin bir tarafının yüzde otuzbeşini  özel  otolar işgal ederken, bir tarafta da, çalışan otolar, motosikletler, mobilyetler. Özel otolar  çay bahçesinin orta yerinde, masaların arasında cirit atarak yolcu alıyorlar. 8 Haziran 2021 Salı günü,  ticari çalışan bir oto İbrahim Halil Aycan ile masada otururken, şoför otoyu az kalsın,  İbrahim Halil Aycan Beye çarpacak gibi bir görüntü sergiledi,  bahçede oturanların bir çoğunun dikkatlerini üzeride topladı. Çarpmadı ama, ikimiz de korkarak masada otururken, ayağa kalktık. Sesimizi yükseltmemek için kendimizi zor tuttuk. Halbu ki, Alleben deresi tarafından açılan Öğretmenevi Yolunun her iki tarafında da, çok geniş bir şekilde oto garajı var. Hal böyle iken, öğretmenevi çay bahçesini  motorlu taşıtlar , neden işgal ediyorlar, Bunu bir türlü aklım  almıyor. Acaba diyorum, Öğretmenevi müdürü Yasin Vırıç ve Yardımzısı Şamil Koç  bu rezaleti görmüyorlar mı? Ben bozuk göz ile bu rezaleti görüp rahatsız oluyorum da, onlar niye görmezlikten geliyorlar.? Bu görüntü kirliliğine, öğretmenevi çay bahçesine çay içip dinlenmeye gelen emekli öğretmenlerin bir çoğu tedirginlik yaşamaktadırlar. Zaten söyleyecek olsanız, Öğretmenevi Müdürü Yasin Vırıç’ı da, Yardımcısı Şamil Koç’u da zor bulursunuz. Ben eski öğretmenevini düşünüyorum da,  bakınca hiç de, eskiye benzemiyor. En son öğretmenevi müdürü Hüseyin İnal Beydi.  Her şey bundan çok  farklı idi. Hüseyin İnal Beyin, her şeyin yerli yerinde hizmet vermesi için,  iş takibi gözlerden kaçmazdı. Gördüğüm bazı eksikliklerden de burada  söz etmek istemiyorum.. Onu da müdür ile müdür yardımcısı, takip edip görsünler, bulsunlar diyorum.  En başta da, bu görüntü kirliliğini ve karışıklığı önlesinler, emekli öğretmenlerimize huzur versinler diye bir hatırlatma yaptım. Hoşça ve dostça kalınız.

 

 

 

 

 

 

 

 

( Gaziantep Öğretmenevi Kel Alinin Bağına Benzedi başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.