Kısaca Kaş Gen, yani Kaşıntı Genel Müdürlüğünden bildirilen çok önemli bir açıklamaya göre bu sene ki kaşıntı ve kaşınanların durumları çok değişik şekillerde tezahür edecektir... Kaşınan vatandaşlarında kaşıntılarını kasıntı haline getirmemeleri gerekmektedir...


İlkönce sırtı kaşınan vatandaşlarımızın durumun ele alalım bakalım. Zaman zaman sırtı kaşınan bu vatandaşları bazı zaman bir kişi, bazı durumlarda da üç beş kişi birden kaşımaktadır. Kimine bir kaşınma yetmekte, bazısına da yetmediğinden ekstradan bir iki defa daha fazladan kaşınma seansları düzenlenmektedir...


Bazı zamanda sevgili ve de pek bir muhterem vatandaşlarımızın elleri kaşınır. Eller kaşındı mı para ile ilgili durumlar ortaya çıkar. Sağ el kaşındı mı elden para çıkacak sol el kaşındı mı para gelecek derler ki aslında ikisinin de alakası yoktur bir yerlerden para pul gelmesiyle... O zaman neyle ilgisi vardır, tabi ki ekonominin çarklarının iyi dönmesiyle ve de devletin emekli maaşlarını, çalışanların maaşlarını zamanında hesaplara yatırmasıyla her iki kesiminde yüzü az da olsa gülecektir...


Kimi zaman pislikten, bit ve pireden, tahta kurusundan da kaşınabilir insanlar. O zaman ne yapmak lazım? İşte bu çok önemli bir konu. Tahtakurusu, bit ve pirelerin sizi daha fazla kaşındırmaması için onlara iyi davransanız diyeceğim, ama laftan da anlamaz bu zibidiler... Ha bir de es kaza ağzınıza kaçarsa bit, pire ve tahtakurusu cinsinden bir şey, ağzınıza o kimyasal ilaçtan fıs fıs dan sıkmayın sakın. Ölmekle de kalmaz sürüm sürüm sürünürsünüz... Siz sürünürken de bilumum haşarat size artık nereleri ile güler orasını da bilemem...


Mabadınız kaşınıyorsa onu da zaten herkesin içinde kaşıyamazsınız. Önce mabadınıza biraz sakin olmasını söyleyiniz. Baktınız dinlemiyor, bulunduğunuz sandalyede durmadan oturun kalkın diyeceğim, ancak bu seferde tahtaları eksik muamelesi görebilirsiniz benden söylemesi...


Gözleriniz kaşındı diyelim, o zaman da gözünüze, kendi gözünüz gibi bakacaksınız. Hemen gözlükleri çıkarıp da kaşımaya başlamayın. Önce bir ellerinizi iyice sabunla yıkayın. Sonrada biraz sitem edin gözünüze ''A benim iki gözüm.'' diye, fazla da bastırmadan kaşıyın gözlerinizi. Bakacasınız ki göz açıp kapayıncaya kadar gözlerinizin kaşınması geçmiş.


Kulaklarınız kaşınıyorsa bu da kimi zaman iyiye işaret kimi zamanda kötüye işaret sayılır. Sağ kulağınızda ise kaşınma iyi bir haber duyacaksınız, sol kulağınızdaysa kötü bir haber duyacaksınız demektir. Kulaklarınız az duyuyor veya hiç duymuyorsa, kaşınsa bile bu durumdan yırttınız demektir...


Bazı zamanda milletler topluca kaşınırlar, sınır komşularımızdan bazıları gibi. Burada isimlerini tek tek saymaya kalksak zaten bitiremeyiz lakin siz onların isimlerini cisimlerini ve geçmişte nasıl kaşıdığımızı zaten biliyorsunuz....


Bizimkisi işi biraz sulandırmak. Nereniz kaşınıyorsa kaşınsın, aman ha, aman, sakın başkalarına kaşıtmayın, kendi kendinizi siz kaşıyın. Bir tek eski yaraları bereleri kaşımayın da tatsız tuzsuz durumlar ortaya çıkmasın...

( Kaşıntıya Göre Muamele başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.