Stresten uzak yaşamak için hepimizin türlü formülü var: Kimisine meditasyon iyi geliyor, kimisi boksla rahatlıyor, kimisi doğayla başbaşa kalmayı kimisi denizin dalgalarına atılmayı seviyor. Bunların hiçbiri bana hitap etmiyor diyorsanız, yeni trend ineğe sarılmak. Evet, ineğe! Son terapi trendi: İneğe sarılmak New York’un Finger Lake Bölgesi’nde bulunan Mountain Horse Farm, inekleri ellerinizle besleyip birlikte koşabileceğiniz, sarmaş dolaş saatler geçirebileceğiniz bir terapi deneyimi sunuyor. Saati, kişi başı yaklaşık 200 lira. BASINDAN


''İneğe sarılmak, bir bakıma atla terapiye benzer bir deneyim. Fakat atlardan farklı olarak inekler çoğunlukla yere uzanıyor, bu da onlarla daha yakın ve sıcak bir ilişki kurmayı sağlıyormuş.'' BASINDAN


Hiç böyle bir şey duydunuz mu? Duymadıysanız duyun Sam Amca'nın ülkesinde 21 Yıldır uygulanan böyle bir eylem, böyle bir terapi yöntemi varmış... Randevu alıyorsunuz aylar öncesinden, sıraya giriyorsunuz ve sıranız da gelince gidip bir ineğe sarılıyorsunuz... Artık zaman sınırlaması var mı yok mu, nasıl oluyor bu işe onu da araştırmak lazım...


Bizde de olur mu böyle etkinlikler zamanla bakmak lazım. Adını da ''Sarıkızla Bütünleşme Seansları.'' filan gibi bir şey koyabilirler... Tabi bu Sarı Kız ismini de ilanın tamamını okumayıp da kadın filan zanneden bazı angut erkekler buraya göz kapalı müracaat edip ''Hani nerede nerede Sarı Kız hemen gönderin sarılıp bütünleşelim hemhal olalım.'' diyebilirler...


Vah benim gariplerin ki vah! Sınıflarda çok çalışkan çocuklara İnek dendiğini hepiniz bilirisiniz. Gerçi şimdilerde okullara giden pek öğrenci yok, o çalışkanlar inekliklerini ev de yapıyorlar az ya da çok. Bazı tipler böyle birbirlerine sarılırlar mı ''İnek Terapisi yapıyoruz.'' diye...


Sam Amca'nın ve Baydın Dayının evlatlarının sinekten yağ çıkarma konusunda dünyanın en ileri insanları oldukları gün gibi aşikar...


Hayır birisi de çıkıp demiyor ki bunların içinden ''Haydi gel gel vatandaş kadın erkek fark etmez, benim gibi insana adam gibi adama sarılın hem de ineklerin yarı fiyatına hatta dörtte bir fiyatına, yok yok parada almayacağım ulan.''


Gidin gidin siz ineklere, öküzlere sarılın. Bekarlarda elleri kolları boş bir şekilde ''Bizlere kim sarılacak diye beklesinler.'' Allah'a reva mı bu? Bizim memleket Artvin'de Boğa Güreşleri yapılır her sene. Kim bilir belki orada da Boğalara Sarılma terapileri yapılır mı zaman zaman? Hayır anlamadığım kediler, köpekler, kuşlar, iguanalar neyinize yetmiyor?

( İneğe Sarılma Terapisi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.