SOCAR'ım..Ve
SDT STAND UP SHOW
Bu ülkenin yerlisi, gözden düşmüştür.Artık" maalesef Türk 'üm" lafına dönüş başlamıştır.. .1998 yılından günümüze uzanan ilişkiler ağını bir yazıya sığdıracagız.. 
Salgın şartlarından dolayı seyircisiz SDT "Stand up" show bir kaç saatte ebabil kuşun, fil' e etkisi gibi 1 milyon tıklanmaya ulaşmıştır.
Sedat bize azerisi ile iranlısı ile arab ı ile bu ülke kaynakları kullanılarak  nasıl tavan yapılır? Forbes  ın ilk 500 üne nasıl girilir? formülünü üstü örtülü de olsa anlatmıştır..
İlişkiler ağı biraz karışık gibi olsa da özde "sen kazan, ben el koyarım" ile sokum işleminin bir sokum ekmek olmadıgını gözümüze sokmuştur..
Alırken "atıl kurt" diyenler, yerken" katıl kurt " dememişlerdir..Bu ülkenin duygusal gençlerini nasıl kullandıkları gerçeği de ortaya çıkmıştır.. 
Yıllar içerisinde elin iranlısı gelmiş, uçak ile tonlarca altını, oradan/buraya, buradan/ oraya, getirip götürürken, koskoca devletin ekonomik verilerini belirlemiş, TC nin gündemine üst bürokrasiye, sanat aleminin en güzellerinden, hizmet almış ve dedesinin veciz sözü ile de tarihe geçmiştir.. Neydi o söz? "Memurun ve oro*unun bahşişini peşin vereceksin..
Acemden sonra SDT Shorw ile Azerilerinde piyasa da belirleyici aktörlerden olduğunu öğreniyoruz. na
 Sonradan TC vatandaşı olan eski yüzbaşı Mübariz Masımov , Mehmet Ağar, Bodrum Yalıkavak Marina isimleri SDT Show da zikredildi.. Böylece TC vatandaşı olmayan, köken olarak Türk ama bir yabancının daha Türkiye de nasıl kaynaklara oturduğunu midemize kramplar girerek öğrendik.Maalesef biz Türk tük..
Bodrum Yalıkavak Marina içinde avm nin butik otellerin, yüzlerce restsurant ların bulunduğu, aynı anda  620 yatı ağırlayan ve yat başına 125yuro/m2 den ücret alan dev bir işletmedir.. Zamanında milli emlak a ait olan bu alan  jefi Kahmi tarafından alınıp 42 milyon dolara Mübariz Masınov a satılmışTIR.. Mubarız Mamsınov yüzbaşı dediysekde küçümsemeyin 42 milyon çerez parası... HSBC nın bomba patlayan binasını, batan ışıklar holdingin İstanbul da sanatçıların oturduğu Beşiktaş/ulustaki 6 dönüm arazisini de  satın aldı, Bodrum Marinayı  200 milyon dolara  değer tesbiti yaptırıp %50 sini diğer bir Azeri nin CEO olarak görev yaptığı Simgopur merkezli rsr holding i ortak olarak alır..
Kimdir bu Azeri? .Socar in Yönetimn Kurulu Başkanı Azeri vekil Röknav Abdıllahyev dolayısı ile petkim %52i sahibinin yeğeni    Anar Aliyev Marina ın %50 sini alıyor.. Anar Aliyev in kardeşi 26 Mart 2021 de Beşiktaş da otelde  kadınlı erkekli 6 lı gurup arkadaşları ile beraberken sözde intihar eden kişi ninde ağabeyi... ..
İddiaya göre, Avcı bu sefer avlanıyor. Sonradan soy ismini değiştiren Nahçıvan kökenli (Azerbaycan başkanı da Nahçıvan kökenlidir..)86 doğumlu gayrımenkul tellallığı ile başlayan tüccar  Anar Aliyev İngilizce metinlerin yanlış cevirisi ile mubarız Massimov u, bizzat şirketin Türk yöneticilerini aracı kılarak 200 milyon dolar tam hisse olarak belirlenen şirketi 31 milyon dolar ödeyerek  dolandırılmış oluyor. Bununla ilgili kendi şirket yöneticileri hakkında Bakırköy Ağır Ce za Mahkemesinde yürümekte olan davası bulunmaktadır.. Hasbelkader 1994 yılında Balıkesir den bir gurup işadamı ile Baki ye gitmiştim. Haydar Aliyev oranınnjerşeyi idi.. Kardeşi Cemal Aliyev in izni olmadan hiç bir Türk orada iş yapamazdı.. Havaalanımdam girdiğin andan itibaren polis eline bakıyor.. Türk işletmeciler polis müdürlerini maaşlı olarak yanlarında çalıştırıyorlardı.. Hukuksuzluğa antrenmanı bir ülkenin vatandaşları var..Günümüzde  . Azerbaycan da da tartışılmalı petrolün haksız olarak virgin adaları Malta adasında kurulan şirketler aracılığı ile iç edilip, londra devasa gaurımenlkullere dönüştüğü şeklinde de tartışmalar var.. Zengin ülke ama halkı fakir ülke Azerbaycan İran ın düşmanı, İran İsrail in düşmanı ise Azerbaycan İsrail arasında sıcak işler olma ihtimalini de gözardı etmeyelim..Evlilik bahanesi ile gelip dolandırılan kaç tane dayı var bir araştırın.. Psikolojik gerçekler sosyal psikolojinin ve dolayısı ile siyasetinde belirleyici etkenlerindendir.. 
SDT SHOW da Mehmet Ağar sonradan biri TC vatandaşı olan iki Azeri in birbirini dolandırması davasında oğlu Tolga nın vekil olması şirketten ayrılması ile Yönetim kurul başkanı olarak marina şirketinin başına geçiyor.. Fakat aslında Mubarızle ilişkisi 2012 yılında cezaeivnden çıkınca terörist başı nı ziyarete ABD ne gittiğinde kopar.. Mamsınov ilk yediği darbe de ışıklar holdıng e  ait Beşiktaş daki ana binayı 2006 yılında Tmsf den satın almış sağlık tesisine cevirmek için Beşiktaş belediyesinden ruhsat almış fakat bu ruhsat BB nin ıstarıma ragmen iptal edilmeye ince BB tarafından iptal edilmiş gerekçe olarak füze komutanlığına ait rampa lar gerekçe gösterilmiş ve tapusına şerh konuşarak da inşaatı engellenmiştir. Bu durumda fetö den sonraki yıllardan oğlu içeri al nam kendisi görevden çektirilen Kadir Topbaş olduğu bu hatırlarsak iki ilişkilerin hangi maksatla kullanıldığı gerçeği ortaya cıkar.. Mehmet Ağar la  ikili görüşmede  Tayyip Erdoğan hakkında terörist başı ağır konuşur.. Ağar ile Masimov un  arası bozulur. Masımov bundan önce 2009 yılında fetöcü savcı ve polislerin yaptığı operasyonda askeri Savcı Ahmet Zeki Üçok sahte çürük rapo r suçlaösı ile 5 yıl tutuklu kalmıştı.. Tapu dan askeriye lehine konuşan şerhin kaldırılması için Sibel Çarmıklı ya rüşvet verdiği iddiası o dönem basına düşmüştü.. Ahmet Zeki Üçok askeri Savcı Olark rüşvet suçlaması çürük rapor suçlaması ile ilgili gözaltına alınmış 5 yıl tutuklu kalmıştır..BAŞKASININ ahlı malı yaramaz derler ya iptal edilen inşaat ruhsatı tapudaki şerhe ragmen 2011’de Palmed Sağlık Hizmetleri’ni satın alan Sanport Gayrimenkul taşınmazı satın alıyor.. Şirket merkezine bak: İstanbul Bahçelievler Yeni Bosna Basın Ekspres Yolu Kavak Sokak Ser Plaza’da kuruldu. Bu adres, 2019 da kapanan star gazetesinin de adresi.. Şirket ortakları da tanıdık geldi bana... Haydar Sancak, Mehmet Sait Sancak, Fuat Sancak, Necat Sancak, Ekrem Sancak ve Merhem Sancak.... Ethem Sancak Medical park olarak inşaat kaldıgı yerden devam ettiriyor.e oldu ahlı mal yine yaramadı...
 mubarız TC yi çözmüş aynı Rıza Zarraf gibi...Büyüklüğü teknecilikten geliyor.Söylenenlere göre . Bilal Erdoğan a ait 2 tanker Mustafa Erdoğan a  tanker taşımacılık şirketi 200 e yakın gemiden oluşan  filosunda iş yapıyordu.... Forbes ilk 500 zengini arasında yer almıştı.. 
2020 yılında Mubarız tezgaha geliyor ve yöneticisi Peker adli şartla tahliye edilirken kendisi tutuklanıyor.. fetö üyeliğinden ceza alıyor..Acemin de Azeri sine Azeri sinden Arabın A veriyorsun... Ben de bir Türk  çocuğu olarak diyorum ki "Ekere mekere, benim gibi fakire de  versene bir kere"

TORUN HALİLİ
( Socar Im Ve Sdt Stand Up Show başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.