İki yıl önce 33 yıl yıl yaşadığım büyük şehri eşimle terk edip doğduğum büyüdüğüm yere yani memleketim olan küçük bir kasabaya yerleştim. Büyük kızım torunum la bizden bir kaç ay önce taşındı. Bizde okullarını bitirip çalışan iki evladımızı büyük şehirde bırakıp büyük kızım ve torunum peşinden memlekete kesin dönüş yaptık

Kasabaların gözünü seveyim. İnsan kalabalığı yok. Trafik yok. Keşmekeş yokve herkes sizi tanıyor. Rahmetli babadan kalma bahçemiz içinde evimizde var. Komşularım ya akrabam yada beni üç beş yaşından buyana tanıyan insanlar. 

Kasabaya sadece tarım izni olanlar gidebiliyor eşimde izin belgesi aldı. Onun dışında bulunduğumuz küçük yerleşim yerinden çıkmıyoruz. Yani tamamen izoleyiz


Bugün bayram ve biz korona yokmuş gibi eski bayramlar gibi bayramlaştık. Maske takmadık. Kuzenlerimle yan yana oturduk kucaklaştık sarıldık. Yedik içtik sohbet ettik gülüştük. Yani kısıtlama yasak yoktu özgürdük özgürce bayram kutladık. 


İnşallah bu hastalık bir an önce biter eski güzel bayramlarımıza kavuşuruz. Herkesin ramazan bayramını kutla r saglıklı mutlu huzurlu güzel bayramlar dilerim. 

( Maskesiz Mesafesi Bayram başlıklı yazı eray Özgör tarafından 14.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.