İslam teslim olmaktır.. Teslim olmayı kendi ad seçmiş bir inanç sistemi nasıl terörizmle anılır..? Anası, babası kardeşini öldürdüğün, yalnızlığa ve çaresizlik yokluğa mahkum ettiğin çocuğa seçenek bırakmazsam  o da kalan tek seçenek Olarak kendini kurban eder.. BURADA asıl suçlu fail mi? Faili azmettiren mi? Çocuklar öldürülüyor, binalar yerle bir ediliyor, iftar sofraları basılıyor ve insanlık uyurken biz acı bir bayramı evde gurbetlik yaşayarak İdrak ediyoruz Barış ve sabır dini nasıl bir terör dini olarak gösterilir ve buna nasıl alt yapı hazırlanır? Esmer başlı insanlardan uzaklaşarak yürüyen batılı nasıl böyle bir psikolojiye sokuldu? İslamı terördtleltiren ve terörist olarak gösteren ABD ve İsrail faaliyetleridir.. .. İSLAMİFOBİ sosyal psikoloji olarak İSRAİL ESERİDİR...

1948 YILINDA Dünya Bitik olarak 2 Dünya savaşını geride bırakmış, milyonlarca insan hayatını kaybetmiş, sakat kalmış, kimyasal ve biyolojik silahların sonucunda, kalıcı hasarlar, görmüş, savaşa girmeyenler, yokluklar cekerek, savaşın ızdırabından nasibini almıştır.

Bu acı zaman diliminde, Bir tek kim kazançlı çıkmıştır.? Oldu bitti ile kurulan Filistin topraklarını, 1917 de İngiliz Mandası Altındaki, Filistin topraklarında İngiliz valisinin atanması ile başlayan süreçde, toprak satın alarak devletleşen, israil oğulları kazançlı cıkmıştır.. 

Hani şu Hoolywood senaryosu ile milyonlarca yakılan, Yahudi senaryosu ile mazlum görünümlü halk.. 6 milyon öldürüldü yakıldı denilen "Yahudiler" . 1948 de Devlet kurmuşlar, dünyadaki bütün Yahudiler toplanmış, İsrail nufusu 2021 yılı sayımına göre  9.300.000 tür.. Bunun 6..800. 000  Yahudi kalanlar Arap kökenlidir..Ee nasıl 6 milyon yakıldı? 

Hoolywood a göre 6 milyon Yahudi fırınlarda gaz odalarında, bir yalan olarak yakılmıştı.. Almanya da 1935 yılında Yahudiler in, etnik ve siyasal haklarını yasaklayan" Nurberg yasaları" çıkıncaya kadar , Tüm Yahudilerin yüzde ellisi en büyük 10 Alman şehrinde yaşıyordu: Berlin (yaklaşık 160.000), Frankfurt (yaklaşık 26.000), Breslau (yaklaşık 20.000), Hamburg (yaklaşık 17.000), Köln (yaklaşık 15.000), Hannover (yaklaşık 13.000) ve Leipzig (yaklaşık 12.000).

Ermenilerin Türkler hakkında soykırım iddiasındaki yalan gibi tehcir le yer değiştiren Ermeni sayısı Osmanlı dayaşayan ermeni sayısı 1.224.000 ama öldürülen ermeni sayısı iddialara göre 1.599.000 yalanı... Bu rakamlar evrakı müsbite ile sabit sayılardır..

Hitler Almanya sının tamamında 600 bin Yahudi yaşıyor.. 1933 den sonra Yahudi karşıtı uygulamalar la ülkeyi terk edenler Düşünüldüğünde abartılı rakamlar kendiliğinden ortaya cıkar.. Hitler in uygulamalarını tabi ki hiç bir insan evladı  kimse tasvip etmez..Yaradılanı yaradandan ötürü hoşgören bizim inanç sistemimde de asla tasvip görmez. Ama tüm kötülüklerin anası olan yalanda dinimizde tasvip görmez.. 

O dönem Filistin de yaşayan Yahudi  sayısı 5000 civarındaydı..Dönemin İngiltere Dışişleri Bakanı Arthur James Balfour, Siyonist hareketin önemli isimlerinden "Baron Walter Rothschild'e" (2 Kasım 1917) yazdığı mektupta Filistin topraklarında Yahudilere bir "vatan" kurulmasını vadediyordu."Balfour Deklarasyonu" olarak tarihe geçen metin 29 Ağustos 1897 de toplanan 1.Siyonist Kongresinden sonraki vatanlaşma da atılan 2.büyük adımdır..

Deklarasyondan sonra  1.göç dalgasında 25 bin 2.göç dalgasında 40 bin kişi geldi.. Filistin köylerine karşı terör eylemleri yapıldı..Siyonist Terör örgütünün liderlerini sonradan kurulan  İsrail de sıralı başkan olarak görüyoruz.. "İnsansız vatan" uygulaması ile işeyen süreç 3.5 milyon Filistinli nin de kaderini değiştirdi.. İçerden aşırı milliyetçi siyonist terör gurupları, dışarıdan Yahudi diasporası, 1948 14 Mayısın da son İngiliz askeri manda bölgesini terk ettiğinde İsrail Devleti ilan etdiler..Filistin tarihinde bugüne karagün derler.. Böylece 14 Mayıs 1948 de İsrail de BM aracılığı ile Zulüm kurumsallaşdı..
1917 ile Filistin Topraklarının kaderi belirginleştiğinde Zamanın Danıştay ı sayılan Şurayı Devlet Üyesi İstanbul doğumlu "Şerif Hüseyin" Padişah tarafından mekke şerifi olarak atandı.. 1911 ittihat teakkinin güçlü olduğu dönemde dişlerini göstermeyen Şerif Hüseyin, ittihat terakkinin savaşın kaybedilmesi ve dağılmaları ile Osmanlı'ya karşı dişlerini gösterip, Hicaz da kendini kral tayin etti.. Halifelik kaldırılınca kendini halife tayin etti.. Ama kimse tanımadı. Osman lıya ihanetinin bedelini sürgünde ölerek, ölürken bugün ,günahlarını Arap ırkına miras olarak bıraktığını görüyoruz....Mezarında inim inim inliyordur.. 

Türkiye de "düşman müşterekliği" nin bile olmaması bir siyonist çalışmasıdır.. Bir gurup Filistin için ölelim derken diğer bir gurup hain Filistin deyip neredeyse İsrail e alkış tutacak şekilde aklı selim insanları  hayretler içerisinde bırakıyor.

Böylece Gençliğe hitabedeki kalelerin, partiler olduğu gerçeği ortaya cıkarıyor.. Çin soslu zulme ugrayan Uygur Türklerinin bu sunumda kullanılması da ayrı bir profesyonellik gerektiren çalışmadır.. 
İstail in kurulması ile burnumuzun dibinden kan eksik olmamıştır.. Sosyalist içerikli Arap milliyetçi partileri, dinler savaşına ideolojik yaklaşımlar sununca arkada duran devletlerin menfaatleri ve onların arkasındaki egemen siyonistler in aynı inanç ve kültüre sahip arapların birbirini katletmesi sonucuna hizmet etmiştir. Ortaya çıkan sonuçlat;

 - Orta Doğu da akan kanların Temeli siyonistlerdir.

-ABD politikalarını şekillendiren kUdüsü başkent yapan siyonistlerdir..

-Macronu Müslüman düşmanı Yapan Fransa daki  siyonistlerdir..

-Netenyahu ya seçim yardım yapan Suddi kralı  siyonistlerin eserdi. R.

.-Ürdün de çocukları bombalayan BAE siyonistlerin eseridir..
-Suriye den Libya ya kadar 1948 den beri kurulan,islamdan uzak  tüm sosyalist Arap hükümetleri, siyonistlerin eseridir.

-Yaser Arafat gibi bir sosyalist in önderi olduğu 50 gurubun içinde barındığı FKÖ ye Filistin kurtuluşunun teslim edilmesi siyonistlerin eseridir..

Dini meselelerin çözümü de dinidir..

BÖYLE BİR FORMÜLÜ OLUŞTURAN ÜST AKILDAN DAHA ÜSTÜN BİR AKIL VAR.. BU ZAMANDA ÇÖZÜLMEZSE BU SORUN HİÇ ÇÖZÜLMEZ..
TORUN HALİLİ 

( Bayram Tebriği başlıklı yazı HALİLİ tarafından 13.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.