______________/ Eyyy bozkır sarısı sevgili 
Sen beni illegal yollardan, devam et öyle sevmelere
 Ben seni çoktan kabul ettirdim,legal yolardan kalbime
 Telli duvaklı bir sevda büyütüyorum sana yüreğimde
 Ve sana sevdalı bir gönül yetiştiştiriyorum ev hapsinde 
__Gözlerine bakacağım günleri özlüyorum....! 
Ellerinden tutacağım o günleri iple çekiyorum .....!!
 Senden doğacak hasret yüklü çocuklar hayal ediyorum Sonsuz sürgünde, bir baba özlemiyle seni sevi-yorum.. 
Olsada yaralı canım düş hapislerinde...!!! Olsada geleceğim, perişan bir senenin zincirlerinde . 
Ardıç kuşları gibi yolları gözlüyorum Uzun ömürlü mektuplar yazıyorum beni unutma diye Ve, döneceğim di-ye sana günün birinde....!!! 
Sana bıraktığım kalbi,bir gafletle atma diye kendinde..!! 
 ______________/ Eyyy bozkır sarısı sevgili Sen beni illegal yollardan, devam et öyle sevmelere Ben seni çoktan kabul ettirdim,legal yolardan kalbime
 Telli duvaklı bir sevda büyütüyorum sana yüreğimde 
Ve sana sevdalı bir gönül yetiştiştiriyorum ev hapsinde. 
______ LESKÜY NARUT 23 NİSAN 2021 22/28
( Bozkır Sarısı Sevgili... başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 24.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.