SOYKIRIM DİYENLER AYNAYA BAKSIN

 
Soğuk Savaş döneminde SSCB’ne karşı NATO şemsiyesi altında Türkiye’yi en önemli müttefiki olarak gören ABD, son zamanlarda Türkiye aleyhine bir takım hasmane girişimlerde bulunmakta. Parasını ödediğimiz halde F35 savaş uçaklarını vermediği gibi bir de üretim programından çıkararak sanki gözdağı veriyor. Son aylarda Yunanistan’a haddinden fazla silah yardımında bulunarak Rusya’ya karşı Ege ve Karadeniz sularında kendine yeni manevra yaratmaya çalıyor. Ermenilerin sözde “soykırım” yalanına ortak olarak aklı sıra Türkiye’yi dize getirmek istiyor.

Soykırım denince Amerika’da kızıl derililere, Ruanda’da, Cezayir’de, Bosna’da ve Vietnam’da ve birçok ülkede Batının yaptığı zulüm ve katliamlar niçin akla gelmez?  Balkan savaşlarında, Türklerin yaşadığı insanlık dramı, Stalin’in Ahıska Türklerini sürgüne değil ölüme göndermiş olması, Ermenilerin 1992’de Dağlık Karabağ’daki Hocalı Katliamı niçin malum çevrelerde ses getirmez ?

Getirmez, çünkü Amerika’nın iki yüzlülüğü ne yazık ki her zaman için geçerlidir.

Arşivleri açıyorsun kabul etmiyorlar, her iki ülkenin tarihçileri bir araya gelsin, olayları tarih perspektifinden inceleyip değerlendirsinler diyorsun yan çiziyorlar…

Biden, Ermeni lobisinin dayatmasıyla Türkiye-ABD ilişkilerini neredeyse kopma noktasına getirmiştir. S-400’lerin alınmasını bir türlü hazmedemeyenler, Türkiye-Rusya yakınlaşmasının kendilerine pahalıya mal olacağını da demek ki idrak edemiyorlar !

Türkiye, uluslararası siyaset arenasında ABD’ye karşı makas değiştirme aşamasına gelmiştir.

1963 yılında yine aynı Amerika’nın diğer bir küstah başkanı Johnson’un Türkiye’nin Kıbrıs’a olası bir çıkarma yapma girişimini önlemek içim Hükümetimize gönderdiği tehditkar mektubuna karşı İsmet Paşa’nın sarfettiği cümleyi sözde müttefik ABD’ye hatırlatma zamanı gelmiştir..” Yeni bir dünya kurulur ve Türkiye o dünyada yerini alır”

Türkiye-Azerbaycan işbirliği sonucu, Ermenistan’ın ne hale düştüğü ortadadır. İçeride her türlü siyasi çekişmelerden arındırılmış bir milli dış politikamızın karşısında  ABD, başını musalla taşına vurduğunda her şey kendisi açısından  geç olacaktır.

Ne yapalım, kendi düşen ağlamaz !

                                                                                        Yalçın ATAMER

                                                                                               22.04.2021-Bergama

( Soykırım Diyenler Önce Aynaya Baksınlar başlıklı yazı yalçınAtamer tarafından 22.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.