Kuralların Katı Kırbacı

 

Kuralların katı kırbacı halden bilmezin elinde her gün şakısa da o korkunç sesiyle yankılansa da, o kırbacın korkunç şakıması ancak elinde kuralları olanın yüreğine korkuyu salabilir, kendini bir kafese kapatarak daha doğrusu kırbacın kafesine kapatarak kendini hapis eden, ancak kendisine zarar verir. Ulaşılmaz olan merdivene kırbacıyla ulaşmaya çalışanın ayağına dolanır merdivenden aşağıya yuvarlar o kırbacı…

Yüreği insan sevmeyle dolu olana ne yapabilir ki o kırbaç ancak birkaç yara açtıktan sonra son hamle ile elinden alarak kendi kırbacıyla yandım anam diyene kadar kırbacıyla kırbaç yer ondan sonra pes ederek rezilliği ile karanlık dehlizlere kapatılarak bir daha gün yüzü görmemesi sağlanılır.

 

Kırbaç masum için değil zalimler içindir sırtında şakırtısıyla şaklasın diyedir, öyle her eline alan bu niyetle yola devam ederse, onu elinden alacakların sayısı büyür ve bir daha korku içinde eline o kırbacı almak yerine pamuktan yapılmış kırbaçla gezer ki, sonucunda o kırbaç ele geçince canını acıtmasın diye…

Boşuna değil bu ölürcesine sevmek
Ve ölürken bile yürümek
Boşuna değil
Hep yatağı olduk tarihin ırmağının
Yenilgilerle durulmanın
Zaferlerle köpürüp kabarmanın
Ama hiçbir zaman
Anası olamadık geçmişi doğurmanın

Yıldızlar ve sular tanıktır
aç ve kavruk bir memeden
Direnmeyi yudum yudum emen
Bir çocuk gibi öğrendik
Ve direndik
Ordular kurduk türkü renklerinden
Bütün ağıtları bir hücumda yendik
Acıya kurşun işlemez artık
Biz yaşamayı zulümsüz sevdik

Adnan Yücel

Okyanusta sessizce gelen gemi gibi her limana yanaşılmaz, yanaşanlar limanın kuralına uyacaksa yanaştırılır, öyle her önüne gelen limanları işgal için yanaşacaksa limanda düzen dirlik kalmaz… Bu işin olur yolunu bulmak için negatif pozitif alternatif yollarını aramakla gününü gün edenlerin, alternatif, negatif pozitif düşünce yolları liman yanaşmadan boğulması gerekir ki, limanı kargaşaya boğmasın, her an dikkatli düşünceli insanın yararına olacak işlerin peşinde olmamız gerekir ki engel olalım yoksa bunun yoksa’sı sonrası yoktur varsa da çetindir zordur, bakın etrafımıza bunu fark edeceksiniz ve hissedeceksiniz, vesselam.

Mehmet Aluç

 

( Kuralların Katı Kırbacı. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 19.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.