/ Durup durup,seni sevmek geliyor içimden
Bahar gibi, yaz gibi,seni özlüyorum durmadan...
Sen benden geçtin âmâ,ben senden geçemiyorum
Gözlerin düştükçe aklıma ...
Çektiğim sıkıntıları unutuyorum,geçiyorum kendimden
Sonunda sana yenileceğimi bile bile...
Yinede geçiyorum aşkının adaletinden hürriyetinden..
Ve ismini sayıklıyorum hayatımın son senelerinde.....
/ Durup durup,seni ezberlemek geliyor içimden
Ayrılık şiirleri gibi,AŞK hikâyeleri gibi durmadan...!!!
Sen beni unuttun âmâ,ben seni unutamıyorum
Geçmişim gibi,hayâllerim gibi
Senin çok sevdiğin aşk sözcükleri gibi...
Dönüp dönüp yokluğunla yaşıyorum her birini..
Sonunda, bana kendini unutturacağını bile bile
Yinede geçemiyorum kılıç kesiği sevdandan...!!
Ve,hâlâ kıskanıyorum seni,öpüşen nokta ile virgülden.!

__
___LESKÜY NARUT 18 NİSAN 2021 21/31
Şiiri Değerlendirin
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
 Durup durup... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?


 Yorumlar
Bu şiire henüz yorum yazılmamış.
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
( Durup Durup... başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 19.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.