Malatya ili Yeşilyurt ilçesinde bir insan kaçakçılığı ortaya çıktı. Hem kamu eliyle götürülmesi hem de aradan geçen uzun bir zamandan sonra ortaya çıkması ilginç.. Adamlar kacalı yaklaşık 1 yıl olmuş ortaya şimdi çıkıyor. Kaçanlar Öyle özenli hareket edmiş ki istihbarat bilgi ve birikimi olmasa bu gizem bugüne kadar saklı kalmazdı.. Malatya'da AKP'li Yeşilyurt Belediyesi'nin "Çevreye Duyarlı Bireyler Yetiştirmek Projesi" için Almanya'ya gönderdiği 45 kişiden 43'ünün geri dönmemesi ile ilgili tartışmalar sürüyor.Ve kimbilir hangi yurt dışı tur düzenleyen belediyelerde kaç tane fetöcü teriröist aranan katil sahte kimlik ve bilgilerle yurtdışıma kamu eliyle kaçırıldı.. Bu öyle bir küçük olay değil.. Adam diyor ki 100 Bin TL ye kamyon hibe etti.. Sanki suçu ortadan kaldırır.. Belediye olarak" hibe alıp ruhsat lar ve imar izinleri kullanmaya öyle alıştık ki suç ve faillerini karartmak bile artuk suç gelmiyor bize mi"demek istiyor. .Ortada böyle somut bir suç var ama CHP li bir siyasetçi çıkıyor tam markeze fail yerine AKP yi koyuyor.
Bu CHP siyaseti ya bilmiyor ya da Bilinçli olarak AKP ye hizmet ediyor.. Adi bir suç içerikli olaydan siyasi sonuç çıkarmak için asıl failler yerine ortaya parti ismini koyuyor. AKP li belediye diye saldırıyor. Oysa Suçun partisi olmaz, ideolojisi olmaz. Suçu sadece suç ortağı savunur..
Sen,muhalefet olarak olayın müsebbibi faili, Görevden aldırmaya bak ve AKP ye oy verende sana" haklısın" desin. Şimdi bu söylem olayı da örtülüyor. Oysa karşımızda devleti, mevzuatı bilen ve bir zaman suç örgütleri ittifak ederek calışan aranan fetöcü güruh var. . Adam öldürmüş katiller var,yargılaöası devam eden fetöcü teröristler, kanuni mevzuat daki boşluğu bilen profesyoneller, kamu ile irtibatı olan nufuzlu kimseler var. Bu şahısların araması olsa bile sahte kimlik sahte pasaport almak kudrerleri vardır. Bir suçlu yakalanamıyorsa illa ki sahte kimliği vardır.O halde kaçanlar bir kaç avare olmadığı sonuçunu ortaya cıkarır..Haberlerde dinlediğimiz Adam" Ey iç işleri bakanı" diyor.." AKP li belediyeler " diyerek hedefe siyaseti koyuyor... Uslup Akp nin kalması için bir çivi daha çakıyor. siyaset öyle bir hale dönüştü ki söylemler olması gerekenden farklı dile getirilince, asıl fail yerine, kuruma saldırılınca bu Sefer kuruma aidiyet hisseden diğer fertleri ortada yanlışda olsa mensubiyet şuuru ile kurumu korumak adına sanki Yanlışı savunuyor pozisyonuna dönüşüyor.. Bu durum da keskinleşmeye hizmet ediyor.. Tüm millet olarak biriz.. Keskinleşmeye gerek yok.. Zarar veriririz. Lütfen siyasetçiler uslupşarına dikkat etsin..
( Kaçan Kim başlıklı yazı HALİLİ tarafından 17.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.