_____/ Ah benim NİSAN ayı çıkmazım ...... 
İki,de bir,koyup koyup gitme beni buralarda Gittiğin o ŞEHİRDE düşer yorulursun Benden başka kimse tutmaz ellerini sonra...!! ______/Yaşadığım hiç bir şey 
Senin kadar mutluluk,ve huzur veremez bana Ve hiç bir şey, yokluğun kadar acı veremez şu yalnızlığıma ..!
 Her bir telaşım,ahrazlaşırken garip canımda ____/Duyduğum hiç bir ses, 
senin sesin kadar güzel durmaz kulaklarımda  
Camları kıran haylaz bir çocuk gibi
 Kabahatim hep sen sokaklarında olmak sevgili
 Çünkü benim öfkelerim, hep bana, hep ayrılığa Ve ben içinde kayboluyorum"döndükçe bu dünya".. 
Her bir sözüm alınganlık.... 
Ve her bir günüm "kalbimden daha tenha"...!! _____/ Ah benim NİSAN ayı çıkmazım ......
 Iki,de bir,koyup koyup gitme beni buralarda Cam kesiği nefeslerim,can çekişirken dilsiz kitaplarda Solgun bir ay ışığı "BEYAZLARA" çalarken saçlarımda...
 Gidipte şu canımı yakma...!!  
___ LESKÜY NARUT 13 NİSAN 2021 22/12
(  ah Benim Nisan Ayı Çıkmazım ......  başlıklı yazı Lesküy Narut tarafından 14.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.