Tanırsınız O'nu yani Anastası. Hani mum satarken filan mutlaka bir yerlerde rastlamış ya da görmüşsünüzdür... Hatta ''Anastas Mum Satsana.'' diye de yoldan geçerken takılırlar da, Anastas bunlara hiç aldırış etmez... ''Yahu kardeşim ben mühendis adamım, durmadan bana mum satsana mum satsana diyorlar, niye diyorlar anlamış değilim.'' diye sitem eder takılanlara...


O arada Anastas oradan geçerken, arkadaşı Edip de tesadüfen oradan geçiyordur ona da takılırlar bu muzip delikanlılar ''Ey Edip Adana da pide ye.'' derler, Edip de yine bunların hiç birisine aldırış etmez, takmaz kafaya... Anne babalara da naçizane tavsiye de bulunur, Edip ''Çocuklarınıza Edip adı koyarken bir kere daha düşünün.'' diye söylenir durur...


Anastas tam da mum satmaya çıkmış iken, yine bu muzip ve de bir şeylerden mustarip delikanlılar illaki Anastasa takılacaklardır... ''Anastas rulo iyi olur satsana.'' derler. Anastas kızar bütün bunlara, kızmakla da kalmaz sinkafları gönderir...


Nedir bu Anastas'ın zibidilerden çektikleri? Bir rahat yüzü görmeyecek midir bu Anastas, yolda şöyle gerine gerine yürüyemeyecek midir? En güzeli Anastas olan adımı değiştirmek diye de bazı zaman düşünmeden edemeyecektir Anastas...


Bak herkesi yazdık da Nihat'ı unuttuk, hiç Nihat unutulur mu, artık bir fenomen olmuş Nihat Beyimiz. Hadi onu da yazalım ''Ey Nihat Adana'da Tahin Ye.'' Bu Adana'da amma güzel, amma çekici şehir yahu! Edip Adana'ya gider pide yemeye, Nihat Adana'ya gider tahin yemeye... Bunlarda kızarlar sıcak diye güneşe filan ateş ederlerken, Edip ile Nihat kardeşler siz de kendinize dikkat edin, seken kurşunlar sizin bir yerlerinize gelmesin...

( Bu Anastas Yok Mu Bu Anastas başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.