Orijinalliği yitirilmiş günahlar gibiyiz seninle, bir yanından ısırdığımız hayatın öte yanından yasak elma mevzusuyuz. Üşüyoruz sıcaklığımızda ve bir tene kurban, aynada gördüğümüz yabancının kıyım cesareti oluyoruz. Ev temizler gibi temizliyoruz dört bir yanı yasaklığımızı. Yasal mevzulardan giriyoruz, hukuki mücrimlerin şirazesi oluyoruz. Harfler bir o yana, bir öteki yana darbelerde...
Kopyası alınan ve çıktısındaki bir noktada orijinalliği bulunan aşklar gibiyiz seninle. Sen beni kabul etmiyorsun, ben zaten çoktan vazgeçtim senden. Acısı bana kalmamış büyütüşleri oldun olgun yalnızlığımın. Sustum, içimden taşarken.
Cumartesi hücremin af çıkan ve Allah kurtarsın saadeti yaşanan her demi oldum yürüyüşümde. Adımlarım nereye götürürse beni, o kadar uzağım senden. Üşüyorum. Sırtımdaki terden bir umut boşalıyor, iyileşiyorum.
Günahı izdihama uğramış adaletsiz asaletiz seninle. Vardiyamız değişiyor, farklı saatlerde farklı yalnızlıkları seviyoruz artık. Ötelenmiş başımın öteye ve senden ayrı yollara döndüğü sınır çizgisinden kırmızı çizgisini sunuyor hayat bize; bizi bir daha bir arada istemiyor. Aptal tabii; hiçbir zaman bir arada olmadık, hayali anlarının delişmen hikayelerini bize fütursuzca satıyor.
Argoya kaçtım ruhen, nedenim hâlâ bedenimin temiz güzelliğinde.
Pamuk bulutlardan nem alırsan bak orada, ben maviye çevirdim yüzümü; bana müsaade...

Dilara AKSOY
( Orijinalliği Yitik Aşk başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 10.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.