BUGÜN 10 NİSAN 
KAHRAMANLAR ÖLMEZ... 
Boğzalayan Kaymakamı Kemal Bey, görevini yaptığı için Osmanlı Yönetiminin çıkardığı tehcir kanununu uyguladığı için değişen konjonktörle 10 Nisan 1919 tarihinde asılarak Şehid edildi..Asılırken çocuklarımı milletime emanet ediyorum dedi. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.. 
Asan heyetin Başkanı  Nemrut Mustafa Paşa, aslen Süleymaniyeli Babanzade ailesine mensup olup, Osmanlı ordusunda Mirlivalığa kadar yükselmiştir. Balkan Savaşlarından sonra İttihatçılar tarafından emekliye sevk edilen Nemrut  Mustafa Bursa Valiliği de yapan bu şahıs, Türk askerlerinin Şehid olmayıp köpek ölüsünden farkı yok diyecek kadar alçaktır.. Kuvayı Milliye yi engellemeye çalışmıştır.Mahkemeler de işlediği yolsuzluklar, ortaya çıkınca yargılanmış vahdettin tarafından affedilmiştir..TC kurulunca  150 likler listesinde ülkemizden  defedilmiştir..Rahmetli Kaymakam Kemal Bey eşi Hatice Hanım  ve çocuklarına Türk milleti sahip çıkmış ve meclis kararı ile maaş bağlanmıştır. Ermeni vakıflarına ait bir apartman ve bir ev verilmiştir.. (. Ermenilere ait olması önemli) lakabı ile de tanınır.. Düşman da dost da değişmez..
( Bugün 10 Nisan Kahramanlar Ölmez başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.