Bu çete başka çete, Dörtlü Çete... Sokakları dar ediyorlar hem bizlere, hem de kedilere... Bir kaç haftadır mahalleye dadanan köpek çetesi bunlar. Gerçi bize pek bir zararları yok amma, benim kıymetlilerim kedileri kovalayıp, rahatsız ediyorlar...


Gördüm mü kovalıyorum. Kedilerde bunların yüzünden canında bezdi. Geçen gün Haydut geldi ''Ahmet ağabey şunlara bir çözüm bul böyle giderse yavrularda biz de telef olacağız billahi.'' dedi... Eşek sıpaları, eşek sıpası dediğim it oğlu itler işte, anlayın. Ne istiyorsunuz ulan bizim miyav miyavlarımızdan hırbolar...


Allah'tan çok durmuyorlar mahallede geçiyordum uğradım ayaklarına yatıyorlar ya da ateş almaya gelmiş kişi misali, harala gürele topukluyorlar... Aslında köpekleri de severim, kedilere saldırmadıkları zaman... Kimi zaman kedilerle köpeklerin bir arada dostça yaşadığı videolara rastlıyorum İnternette seviniyorum, ama gel de bunu sokak köpeklerine anlat, onlar tınmıyorlar bu konuda...


Geçen bizim dişi kedi Boncuğu tartaklamışlar biraz ensesinden tutup da bizim Esnaf Arkadaş İbo yetişmese parçalayacaklarmış neredeyse yavrucağı... Ah bir de şu arabalar, keşke biraz yavaş geçseler sokaktan, o kadar da uyarıyoruz yeri geldi mi ama çoğu zaman dinlemiyorlar, şoför arkadaşlar...


Bir çok da ağaç ve araba var mahallede iyi ki... Bizimkiler ya ağaca çıkıyor ya da arabaların altına giriyorlar. Düşünsenize bir de köpekler ağaca çıkabiliyor olsaydı, kediciklerin hali nice olurdu. Bir iki arkadaş besliyoruz kedileri... Zırt pırt benim dükkana girip çıkarlar, şansımız, uğurumuz bizim onlar... Köpekler fazla havalara girmeyin kaptırmam size artık bundan sonra kedicikleri, hadi bakalım başka kapıya...

( Dörtlü Çete başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.