Güneşe duran elvedalar birikiyor teninde;  yakıyor. Yağmurun ıslaklığında savuruyor ayrılıklar saçlarını, kirpiklerine değen duaların kabul olunan yalnızlığı bizde ibadet ediyor. Dağlara vuran gidişler görünüyor izinde; hasara uğruyor.

Islak sokakların ıslak saçlarına vurup geçtiği her yerde hapsedilen mutluluk kiraya çıkıyor. Ödüyor tüm faturalarını bu şehre, yabancılaşıyor kalbimize; yuvamız bize çatı olmuyor… Bir çay ısmarlıyorum şekersiz; boşluklar kiliseye çıkıyor.

Aşk değiştiriyoruz, din değiştirir gibi. En haçlı yerinden, "Amen" diyoruz sevgilere, hiçbiri bizde güzel durmuyor ruhumuz aşka Müslümanken…

 

 Bir başka kadınla bir başka adamın ten bariyerlerinden geçiyoruz; adına, "Nasip” Unutuşa, "kısmet" diyorlar. Kabul, takdirden önce gelir kabul ediyoruz takdirlenirken…

Bir göz yanılsamasıyla görüyoruz yine birbirimizi; çıkan o bulanık fal gibi…

Yollar paydos ediyor arabalar hüznümüzden geçerken. Kazara kazaya uğruyor her boşluktaki her cehennem o pusuya düşerken…

 

Dilara AKSOY

( Biz Başkasınınken başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 5.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.