Hayat eğlenmek değildir ki, mutlu etmektir mutlu olmasan da, mutluluğu ötelere bırak sen yola et devam demektir…

 

 

İnsan, hayatın sesine melodisine kulak vermeyince duyamadığını hayatın melodisi sanmaz bir cızırtı sanarak kulaklarını kapatır! Oysa hayatın senfonisi müziği melodisi kulağını açarak dingin bir gönülle sakin bir kulak misafirliği içinde dinlenince anlaşılır ve mest olunur. Hayat, bizim için yaratılmıştır ve her şeyi tamdır, bizler içine ona ait olmayanları katmayıncaya kadar. Hayatın melodisini dinleyince bak yüzünde tebessümler açıyor gönlünde yüzünde bahçende, kendin için den ziyade karşındaki insanlar için, onlar gülümseyince haliyle sende gülüyorsun, al mesajı, gönder saklama…

 

Seni cezp eden bu melodiye kulak ver ne kadar coşkulu çalıyor coşkular içinde, bu coşkular ile ilk önce karşındakiyle beraber dinle desem de dinleyen olmayacak sen bu melodi ile coş, lakin sen yine dinle al mesajını coş coşmayanlar olursa da, elden bir şey gelmez, bazen beklersin beklemekte içinde vardır bekle o muhteşem anın içinde… Beni özlemişler mi? Hayır! Cevabını alsan da, seni özleyen kapısına çağıran Rabbin var yanına, yolda kalmış birisiyle beraberdir, bir aç ile beraberdir, gözyaşı dökenle beraberdir Rabbin, kanadı kırık bir kuşun yanındadır, sar yarasını gider ihtiyacını…


Bu yolda sana dünya nefsin lâin şeytan dön diyecektir, seni alakadar etmez diyecektir, elbet birisi yardım eder diyerek… Neden ben olmayım o kişi diyerek suratına atabilirsen at bir tokat, tokat atamazsan, az yanında dur bir damla gözyaşı akıtsan da yeter, bir selam versen de yeter… Hayat eğlenmek değildir ki, mutlu etmektir mutlu olmasan da, mutluluğu ötelere bırak sen yola et devam demektir…


Her karanlık gece güneşin doğmasıyla kaybolur, güneşin gitmesiyle karanlık doğar, buradaki gizli mesajı al, kolaydır zorlanmadan anlarsın, ben zor anladım zorlandım ama inanıyorum ki sen hemen kolay anlayacaksın, ben bu yolda yürürken bana yardımcı olacaksın, vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Hayat Eğlenmek Değildir Ki Mutlu Etmektir Mutlu Olmasan Da... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.