Gönül Derdini Çekenler

 Gönül derdi çekenlerin aşkla yol alanların işi kolay değildir, gizlice gözden yaşa akıtırlar gören bilen olmaz. Geceler aşık için hülya mevsimidir, düşler içinde yâri ile gezinir, mahremdir o düşleri...Gökteki yıldızlarla haberleşir, yârin gözleri gibi parıldar yıldızlar, ay, yıldızlara baktıkça ona aydınlık verir dünyasını aydınlatır, selam gönderir o yâre, yürektendir o selamlar özlemler...O nazlı  bekliyorsa selamı ulaşır ona seher yeli ile. Gündüzler de özlem hasret varsa ,gecelerde buluşma vardır, geceleri yârin hayaliyle doludur, müjdelerle doludur... Bağrına batan hasret dikenleri bir bir gecelerde sökülür.

 

Düşünür aşık yârini, gönül bahçesinde öten bir bülbül olsam ötsem, ötsem yanık yanık özlemlerimle açan o gülümün başında, sunsam kalbimi ona içinde ne varsa, sarsa beni kollarına olsam uçan bir kuş o anda beraberce uçsak aşk diyarına doğru...Aşk diyarında kollarında uyusam bir ömür, unutsam hasreti özlemi elemi kederi...

 

Seslenir gecelerde o yâre mest oldum gülüşünle bakışınla gökyüzüne bakınca, sende aşkımla mest ol bak gökyüzüne görürsün sana gönderdiğim aşkımı ey sevdiceğim...İşte bu nedenle aşk akılla anlaşılmaz gönülle anlaşılır ve yaşanılır. Oturmuştur gönül pınarının başına o yâri bekler, bilir gelecektir o yâri iki eli kanda bile olsa bu nedenle aşkla olanın işi zorda olsa lezzeti hiç bir yerde bulunmaz ve tadılmaz, tadanlardan olmamız dileğimle, selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Gönül Derdini Çekenler başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.