Terelelli şirketinin başkanıyım sanki, canım çekiyor çocuksu sevgilerimizi; kalbimin elektrik çarpar gibi bir çarpışta heyecana mukabil paradoksal aşk böceklerine sprey sıkıp “Ben buradayım yavaştan bir aşktayım” dediği çilli günlerimi anımsıyorum. Salçalıyorum ekmeğimin Allah rızası için tokça ve mertçe sevdalandığı günleri, o günlerin mutluluğu değilim.

Gözler görüyorum, kasığımdaki hafif sancının ana rahmine beni her gün ve her saat düşürdüğü doğumumda patron İngaların isimsiz püskürtmesi oluyorum ebeme gün doğarken. Dışarıyı özleyip bir çırpıda çıkıyorum fakirliğimden. İçtiğim zengin kafiyelerin ve alabora kelimeli yemeklerin haddi hesabı yok, şişkoyum en fazla aşka.

Beni siz doğurmadınız, durun bir orada. Kan ağlıyorum ama kestiğim ilişkimizin bedenime alegorik hadisesi kadar.

Bakırköy’ün adı çıktı, benim tımarhanem kalbimin anahtarından bir kafese mezar manzaralı günah çöplüğüyken. Beni siz orada bulmadınız, durun bir orada.

Lavabolara kendimi istifra ediyorum, her bir çırpınışta. Ağzıma baskı yapan ben, dişimin ucundan bir “Pof” diye çıkıyor ki, kusmak en şahanesi oluyor bana tavrımın. Beni siz çiğnemediniz, durun bir orada.

Ellerim, göğün cetveli artık. Öyle bir ölçüde alıyor ki boyumun ölçüsünü, göğün mavisi kara bulutların kıymetli şavkı…

Terelelli şirketinin başkanıyım sanki, vakumlanan dudaklarınız benim saf ve temiz aşkıma layık değil. O pis kalbinizi de üzerimden çekiniz. Çocuksu sevgilerimizin üstadına danışıp kalben; ben yeniden temiz sevmeye niyetliyim.

Böceklere sıktığım ilaçların zerresi konmuyorsa ruhunuza, böcek olmadığınız için şükretmeyiniz. Ben, en haşeresi sizde kalan sevda kıymetlerinden voltamı aldım; durun bir şurada. Bankta bıraktım, üstünü sevmelerinizin.

Sahte bir cenaptı varlığınızın bana vurmaya çalışan ıska kisvesi…


Dilara AKSOY

( Terelelli başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 1.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.